MIRAKUL EDUKACIJSKI CENTAR

Content marketing je ključni element vođenja profila na društvenim mrežama

07.11.2014 u 11:04

Bionic
Reading

Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

U istraživanju provedenom ove godine na uzorku od 50 predstavnika tvrtaka i marketinških agencija, portal MojPosao u suradnji s Netokracijom istražio je trendove zapošljavanja u digitalnom marketingu.

Više od polovice poslodavaca, sudionika istraživanja (52%), u proteklih su godinu dana zapošljavali osobe na pozicijama u digitalnom marketingu. Od toga ih je najveći broj (37%) zaposlilo Stručnjaka za društvene mreže/Osobu za Online PR/Community managera. Njih 27% zaposlilo je Voditelja online/digitalnih projekata, a 15% Stručnjake za online oglašavanje i SEO.

Community manager Akademija Mirakul Edukacijskog centra svojim će polaznicima otvoriti vrata svijeta društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim platformama. Polaznici će po završetku Akademije maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Program se sastoji od tri dvodnevna modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati koji će, između ostalog, polaznike naučiti kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca.

Svi predavači na Mirakul Akademiji dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka u području online marketinga i komunikacije. Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije, Milica Cetinić account direktorica i Irena Rašeta account i community managerica u tvrtki Jasno&Glasno te Siniša Gavrilović SEO specijalist i višestruko nagrađivan predavač.

Trajanje Community manager Akademije je od 20. studenoga 2014. do 23. siječnja 2015. godine. Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se pronaći na web stranici www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija/community-manager-akademija