Hrvatska industrija mobilne telefonije bogatija je za još jednog operatera. Pod nazivom Bonbon dolazi mobilna mreža kojom tvrtka cilja na segment zahtjevnijih korisnika
Kako doznajemo u HT-u, Bonbon je novi mobilni brand kompanije, ali koji poslovne odluke donosi u potpunosti samostalno te ni na koji drugi način nije povezan s Hrvatskim Telekomom.
Bonbon mobilna mreža namijenjena je specifičnoj skupini korisnika, a kojima će potrebe za mobilnom komunikacijom ponuditi na način na koji to dosad nije uspio nijedan mobilni brand. 'Svi postojeći operateri mogu se svrstati u dvije skupine - kvalitetni skupi operateri te nekvalitetni jeftini mobilni operateri', izjavio nam je Lordan Kondić, bivši voditelj Sektora za marketinške komunikacije T-Mobilea, a koji je voditelj nove mobilne mreže Bonbon. 'Bonbon će biti kvalitetna mobilna mreža uz cijene prihvatljive ciljanim korisnicima', dodao je. Jednako tako, Bonbon će biti u potpunosti online orijentirana mreža te će u svim segmentima koristiti mogućnosti ovih oblika komunikacije s korisnicima, kako u segmentima prodaje i promocije, tako i u segmentu korisničke podrške.
Cijene usluga u sklopu nove mobilne mreže Bonbon nismo uspjeli saznati, no kako nas uvjerava Kondić, 'one u svakom slučaju neće biti visoke, kao što se u nekim medijima nagađalo'.
Kako doznajemo u HT-u, korisnici mreže Bonbon dobivaju predbroj 097, a više detalja donosimo 1. listopada, kada se očekuje predstavljanje ove mobilne mreže.