Približno dvije trećine korisnika interneta u Hrvatskoj korisnici su društvenih mreža, a petina ih upotrebljava internet za kupnju, pokazuju istraživanja agencije GfK provedena u srpnju na uzorku od 1.000 građana starijih od 15 godina
Od oko dva milijuna osoba starijih od 15 godina koje u Hrvatskoj upotrebljavaju internet, njih 64 posto koristi društvene mreže (Facebook, Twitter i druge). Na kraju prošle godine bilo ih je 57 posto.
Društvene mreže u većoj mjeri koriste muškarci (67 posto) nego žene (62 posto), a prema dobi najviše internauta na društvenim mrežama je među populacijom između 18 i 24 godine - 92 posto. Slijedi skupina između 15 i 17 godina s udjelom od 88 posto te korisnici u dobi između 25 i 34 godine sa 80 posto.
Prema rezultatima GfK-ova istraživanja, korisnici pametnih telefona koji za povezivanje s internetom upotrebljavaju mobitel u većoj mjeri su korisnici društvenih mreža.
Među korisnicima interneta u Hrvatskoj, petina njih odnosno 20 posto obavlja online kupovinu, a još 12 posto razmišlja o tome. Najviše internetskih kupaca je u Zagrebu, a slijede Istra i Primorje te sjeverna Hrvatska. Dalmacija, Slavonija i Lika imaju najmanje online kupaca.
Prema dobi, kupnja putem interneta najviše je zastupljena među građanima između 25 i 44 godine.