Zuckerbergu je jasno kako Facebook nerijetko služi kao platforma na kojoj se lažne priče i podvale šire nevjerojatnom brzinom. Stoga su nedavno otkrili mogućnost koja će korisnicima olakšati stvar. Internauti će moći označiti sadržaj kao 'lažiran ili podvaljen', a što bi zahvaljujući novim algoritmima trebalo onemogućiti širenje takvog materijala
Facebook tako možda ne zna muljaju li ga korisnici, ali bi itekako mogao prepoznati brojne 'lažnjake' koji se znaju širiti tom popularnom mrežom. Lažnjaci su u više navrata prevarili korisnike ove društvene mreže koja broji više od 1,35 milijardi korisnika, no valja imati na umu da problematičan sadržaj i dalje neće biti uklonjen.
'Post s linkom na tekst koji je dosta ljudi prijavilo kao lažan ili ga odlučilo ukloniti s News Feeda neće biti toliko često distribuiran', rekli su iz Facebooka. Mnogi smatraju kako su u kompaniji čekali i predugo, s obzirom na to da se godinama stari lažnjaci i dalje znaju pojaviti (i eksplodirati mrežom).
Osim toga, Facebook je nedavno krenuo i u lov na lažne profile diljem mreže
Kompanija obećava kako se satirički sadržaj poput onoga sa stranica Fake Science ili The Onion neće filtrirati na ovaj način.