Svakog dana na Facebooku, Instagramu, Messengeru i WhatsAppu se podijeli više od dvije milijarde slika, a dok je takav sadržaj od velikog značaja za komunikaciju, milijuni slabovidnih i slijepih ljudi ni na koji način ne mogu uživati u njemu. Facebook je tehnologijom odlučio promijeniti stvari - nabolje
Nova mogućnost u iOS aplikaciji za ovu društvenu mrežu detektirat će sadržaj svake fotografije na koju korisnik naleti, a nakon toga i opisati sliku osnovnim riječima. Ovi opisi se zovu Automatic Alternative Text, a u Facebooku su proveli gotovo godinu dana kako bi stvari doveli do nečeg upotrebljivog.
Srž svega čine inteligentni algoritmi i 'neuralne mreže' koje 'uče' kako raspoznavati stvari na slikama nakon inicijalnog treninga (na milijune primjera). Opcija je dostupna već sada na engleskom jeziku za one u SAD-u, UK-u, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu. Facebook navodi kako će se stvar raširiti mnogo brže sada kada je osnova tu, što znači i više jezika i zemalja dostupnosti, a kako sve izgleda u pogonu moguće je vidjeti u nastavku: