Google Maps svakom nadogradnjom postaje sve bolji. Kompanija je tijekom ovogodišnje konferencije I/O predstavila niz novih značajki koje će snalaženje uz pomoć ove aplikacije učiniti još jednostavnijim
Google Maps dobiva hrpu novih značajki. Kompanija je tijekom konferencije Google I/O 2021 predstavila detaljnije mape ulica, proširenje već postojeće značajke Live Veiw, kao i poboljšnaje navigacijske rute poduprijete strojnim učenjem.
Detaljnije mape ulica
Google će korisnicima pružiti detaljnije mape ulica. Značajka koju kompanija najavljuje još od prošlog kolovoza dolazi u još pedeset gradova uključujući Berlin, São Paulo i Seattle. Premda konkretno vrijeme dolaska još nije u cijelosti poznato, kompanija spominje drugi dio 2021.
Google Maps koristi umjetnu inteligenciju kako bi korisnika upozorio na stvari poput pješačkih prijelaza i pločnika, pruživši pješacima najugodniju moguću rutu. Značajka se do danas najkorisnijom pokazala za ljude koji koriste invalidska kolica.
Live View
Google Maps će značajku Live View koristiti kako bi pomogao korisnicima koji istražuju novo susjedstvo. Značajka, podsjetimo, koristi proširenu stvarnost kako bi pružila opciju navigacije u pravom svijetu - no Google hoće ići još dalje.
Korisnici će moći pristupiti Live Viewu direktno iz mape i tamo vidjeti više detalja o okolnim dućanima i restoranima, trenutno vrijeme čekanja na narudžbe, recenzije i fotografije. Značajka će također pomoći kod nacigacije novim ulicama i složenim križanjima.
Olakšana navigacija
Google Maps će uskoro dobiti novu značajku koja će iskoristiti strojno učenje i navigacijske informacije da bi korisniku pomogla izbjeći trenutke naglog kočenja i reducirala vožnju na najkraću moguću rutu. Ako korisnik odluči putovati na neku lokaciju, usluga će izračunati više ruta i zaključak donijeti zavisno o nekoliko različitih faktora.
Aplikacija će vam uskoro ponuditi da bira najbrže rute i prepoznati koja od njih je najsigurnija.
Personalizacija ispred svega
Google Maps će se uskoro početi prilagođavati individualnim iskustvima svojih korisnika. Primjerice, ako aplikaciju često koristite da tražite dobro mjesto za doručak i kavu, aplikacija će vam ujutro češće prikazivati prikladne lokale. Kasnije će, recimo, početi prikazivati mjesta za dobar ručak.
Ako korisnik putuje nekamo, usluga će istaknuti turističke destinacije i lokalitete. Google Mapsova nova značajka proširit će se tako da pokriva cijela područja poput susjedstva ili popularnog dijela grada.