STROGI KRITERIJI

Hrvatski Telekom prepoznat kao jedna od najetičnijih svjetskih kompanija

04.03.2024 u 13:17

Bionic
Reading

Hrvatski Telekom je od Ethispherea, globalnog lidera u definiranju i promicanju standarda etičkih poslovnih praksi, prepoznat kao jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija® za 2024. godinu. Ovo je drugi put da je Hrvatski Telekom na globalnoj razini prepoznat za primjenu najviših standarda etičnosti, usklađenosti i upravljanja korporativnog upravljanja, te je jedina hrvatska kompanija koja je ikad uvrštena među najetičnije svjetske kompanije

Kriteriji za uvrštenje na listu World's Most Ethical Companies® za 2024. godinu dodatno su postroženi te su bili zahtjevniji nego ikada, što je rezultiralo time da su se na listi našle kompanije iz samo 20 zemalja, a Hrvatski Telekom je jedna od samo tri istaknute kompanije u telekomunikacijskoj industriji u svijetu.

'U Hrvatskom Telekomu vjerujemo kako primjena najviših standarda upravljanja i etičkih normi ima ključnu ulogu u svim aspektima našeg poslovanja. Ta načela ne samo da štite naš poslovni integritet, već rezultiraju još većim povjerenjem naših dionika, korisnika, partnera i dioničara i pokretač su našeg održivog rasta. Biti jedina kompanija iz Hrvatske, sada već drugi put, koja je prepoznata kao jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija, izvanredno je postignuće na koje smo iznimno ponosni. Ovo priznanje nam je dodatna motivacija da nastavimo s podizanjem ljestvice i služimo kao uzor', izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.

'Uvijek je inspirativno uručiti priznanje World's Most Ethical Companies®. Kroz zahtjevni analitični proces vidimo predanost Hrvatskog Telekoma i organizacija koje su uvrštene na listu ka stalnom poboljšanju njihovih etičkih praksi, usklađenosti i upravljačkih praksi na korist svih dionika', izjavila je Erica Salmon Byrne, glavna direktorica za strategiju i izvršna predsjednica Ethispherea.

'Kompanije poput Hrvatskog Telekoma, koje promiču kulturu etičnosti i integriteta postavljaju standard korporativnog upravljanja koje onda slijede i drugi. Čestitam Hrvatskom Telekomu na ovom postignuću i što je pokazao da je snažna etika temelj uspješnog poslovanja.'