PRVI U HRVATSKOJ

HT postaje Googleov partner

21.09.2012 u 15:11

Bionic
Reading

Hrvatski telekom prvi je domaći operator koji je postao Googleov AdWords Premier partner. Sporazum će omogućiti učinkovitije kampanje za obrtnike te male i srednje poslovne korisnike

HT je tijekom Weekend Media Festivala najavio strateški sporazum s Googleom, kojim će postati prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj. To je prvi sporazum koji je Google sklopio u regiji s telekom operaterom koji nudi Google AdWords oglašavanje obrtnicima te malim i srednjim poduzetnicima.

Da bi svoju ponudu dodatno unaprijedio, HT nudi obrtnicima te malim i srednjim tvrtkama postpaid plaćanje oglašavanja putem Google AdWordsa.

Kao Google AdWords Premier partner, HT će obrtnicima te malim i srednjim poslovnim korisnicima omogućiti oglašavanje na Googleu po načelu 'ključ u ruke', tako što će upravljati online kampanjama korisnika i osigurati njihovu učinkovitost putem kontinuirane optimizacije.

Od oglašivača se ne očekuje posebno znanje ni trošenje vremena i novca na organiziranje i upravljanje učinkovitom kampanjom. Korisnici će odlučivati što žele oglašavati i gdje - u kojem gradu, regiji i/ili zemlji - ovisno o tome koje su njihove ciljne skupine korisnika, kao i područje rada.

HT će, suradnji s Googleom, osigurati da se kampanja optimizira na najefikasniji način u okviru budžeta odabranog paketa usluga. Uz to, nudi 24/7 podršku za oglašivače putem svoje Službe za korisnike. Uslugu mogu koristiti i tvrtke koje nisu korisnici ostalih usluga HT-a.

'Naš strateški sporazum s Googleom unaprjeđuje postojeće odnose s obrtnicima te malim i srednjim poduzećima. Potiče ih da koriste online oglašavanje te pronađu nove klijente. Dodavanjem Google AdWords oglašavanja našem cjelovitom portfelju poslovnih usluga, možemo dodatno poboljšati vrijednost njihova poslovanja', istaknuo je Ivan Skender, operativni direktor Sektora za marketing za poslovne korisnike HT-a.

'Sretni smo zbog suradnje s HT-om. Partnerski program Premier SMB upravo je kreiran za pomoć obrtnicima te malim i srednjim tvrtkama koje nemaju vremena ili resursa da upravljaju svojim online reklamnim kampanjama. HT tako može ponuditi Google AdWords savjete, znanje i iskustvo vezano za AdWords tvrtkama koje žele doći do novih kupaca putem online oglašavanja', naglasio je Yiannis Pagkalos, Googleov menadžer za strateške partnere u regiji SEEMEA.