HTC-ova nova mobilna perjanica One M9 nije uspjela na tržištu, a slično vrijedi i za ostale segmente poslovanja. Tajvanski proizvođač je zabilježio tek 1,04 milijarde dolara u prihodima za drugi poslovni kvartal, dvostruko manje no u istom razdoblju lani. Slična priča vrijedi i za operativni profit, a HTC navodi kako će aktivno istraživati i druga područja za investicije
Na svjetskom tržištu kojim dominiraju iPhonei i Galaxy modeli HTC nije uspio ni s novom generacijom svoje perjanice. S druge strane, u Kini je tržište preuzeo dvojac Xiaomi/Huawei pa se za HTC uistinu ne piše dobro.
Dok je praktički posvuda HTC zabilježio rezultate 'slabije od očekivanih' ili jednostavno 'slabe', navode kako su na nekim tržištima u razvoju ipak zabilježili rast prodaje. Tvrtka će nastaviti restrukturiranje i opipavanje tržišta van svijeta pametnih telefona i posvetiti se razvoju novih uređaja. Dio njih se već mogao vidjeti na tržištu (kamerica Re), a dio tek stiže (u segmentu virtualne stvarnosti vrijedi spomenuti Vive).
Pored toga, ovakvi rezultati su kompaniju ponukali i na riječi da će 'poraditi na učinkovitosti i srezati operativne troškove', što obično znači i ukidanje radnih mjesta...