Popularni servis za fotografije trebao bi postati sličniji Twitteru, kaže njegov direktor Kevin Systrom. Da bi to bilo moguće, trebaju znati gdje ste
Jedan od najvećih ciljeva tvrtke u vlasništvu Facebooka bit će što bolje iskoristiti više od 55 milijuna fotografija, koliko ih njeni korisnici ukrcaju svaki dan da bi opisali što se događa u svijetu, najavio je Systrom, a prenosi PC World.
Uz postojeće značajke i tražilicu nije jednostavno pronaći novi sadržaj na Instagramu. Kako bi to poboljšao i omogućio izvještavanje o svjetskim događanjima, Systrom kaže kako će servis morati bolje koristiti podatke o lokaciji, a da se pritom ne zadire suviše u privatnost korisnika.
U Instagramu razmišljaju i o novim načinima označavanja (tagiranja) različitih elemenata u fotografijama - poput proizvoda - da bi olakšali oglašavanje.
Servis je zabilježio snažan rast otkad ga je prošle godine kupio Facebook. S gotovo 30 milijuna korisnika narasli su na više od 150 milijuna, a tim koji ga održava povećao se s 15 na oko 60 zaposlenih.