INTERNETOM PROTIV NEZNANJA

Kata ne zna ništa o računalima, no zato je tu Data

03.07.2014 u 12:46

Bionic
Reading

Online kampanje, u ovom slučaju konkretno na videoservisu YouTube, sve su prisutnije na našim prostorima, a u ovaj atraktivan vlak uskočio je i Hrvatski Telekom upravo pokrenuvši serijal nazvan 'Kata i Data'

Kako bi educirao poslovne korisnike o svim prednostima usluga u oblaku (cloud) koje će im uvelike pojednostavniti svakodnevan rad, Hrvatski Telekom pokrenuo je simpatičnu online kampanju jednostavno nazvanu 'Kata i Data'. Kata je poslovna korisnica koja nije na ‘ti’ s dobrim dijelom hardvera i softvera kojim se svakodnevno služi. U pomoć joj priskače Data, sasvim očekivano, majstor od zanata.

Upoznajte Katu i Datu.

Kata i Data


Kata i Data se ovdje ne zaustavljaju, a u sljedećem nastavku serijala vidjet ćete kako su se upoznali te kako izgleda njihovo poslovno okruženje.

Kako je Kata downloadala Datu

Kako bilo, sve o ponudi Hrvatskog Telekoma poslovnim korisnicima možete pročitati preko ovog linka, a pratit ćemo sljedeće aktivnosti mlađahnog poduzetničkog tandema te vas na vrijeme obavijestiti o svim peripetijama koje su ih snašle.