Online kampanje, u ovom slučaju konkretno na videoservisu YouTube, sve su prisutnije na našim prostorima, a u ovaj atraktivan vlak uskočio je i Hrvatski Telekom upravo pokrenuvši serijal nazvan 'Kata i Data'
Kako bi educirao poslovne korisnike o svim prednostima usluga u oblaku (cloud) koje će im uvelike pojednostavniti svakodnevan rad, Hrvatski Telekom pokrenuo je simpatičnu online kampanju jednostavno nazvanu 'Kata i Data'. Kata je poslovna korisnica koja nije na ‘ti’ s dobrim dijelom hardvera i softvera kojim se svakodnevno služi. U pomoć joj priskače Data, sasvim očekivano, majstor od zanata.
Upoznajte Katu i Datu.
Kata i Data se ovdje ne zaustavljaju, a u sljedećem nastavku serijala vidjet ćete kako su se upoznali te kako izgleda njihovo poslovno okruženje.
Kako bilo, sve o ponudi Hrvatskog Telekoma poslovnim korisnicima možete pročitati preko ovog linka, a pratit ćemo sljedeće aktivnosti mlađahnog poduzetničkog tandema te vas na vrijeme obavijestiti o svim peripetijama koje su ih snašle.