Nedavno održan rat na Twitteru između Ashtona Kutchera i medijske kuće CNN te pristupanje megapopularne voditeljice Oprah Winfrey, ovom servisu i društvenoj mreži donijeli su golemu popularnost. Ipak, prema trenutnim podacima, Twitteru ostaje vjerno tek 40 posto registriranih korisnika
Usprkos rastućem broju korisnika, prema podacima analitičara Nielsena, na Twitteru ostaje otprilike tek 40 posto korisnika. Ipak, to je ustvari porast s obzirom da je prije ere Oprah Winfrey i spomenutog dvoboja sljedbenika Ashtona Kutchera i CNN-a postotak korisnika koji su nakon mjesec dana nastavili koristiti ovaj mikrobloging servis iznosio otprilike 30 posto.
Samo za usporedbu, društvene mreže Facebook i MySpace nakon registracije zadržavaju otprilike 70 posto korisnika.
Sve popularniji mikrobloging servis Twitter prema nekim procjenama trenutno koristi oko sedam milijuna korisnika, dok je prije godinu dana bilo oko 475.000 korisnika.