PAMETNI UREĐAJI

Lululemon za pola milijarde dolara kupio Mirror, a evo što se krije iza te brojke

01.07.2020 u 14:38

Bionic
Reading

U Mirroru su razvili reflektivni zaslon koji korisnicima omogućava ne samo da se gledaju dok vježbaju, već i da istovremenu svoju tjelovježbu prenose uživo drugima

Lululemon, tvrtka koja se dosad bavila uglavnom odjećom za vježbanje, preuzela je za pola milijuna američkih dolara tvrtku Mirror.

Što vrijedi tolike novce, pitate se? Pa, u Mirroru su razvili reflektivni zaslon koji korisnicima omogućava ne samo da se gledaju dok vježbaju, već i da istovremenu svoju tjelovježbu prenose uživo drugima. Prodaju ga za 1495 USD po komadu.

U Lululemonu kažu kako su se na preuzimanje odlučili kako bi 'ojačali svoju zajednicu, lojalnost i odnos s gostima i članovima', ali im nije mrsko niti to što Mirror ima već razrađenu taktiku i strategiju kako ostvariti prihode.

Očekuje se, naime, kako će Mirror tijekom ove godine prodajom uprihoditi više od sto milijuna USD, što bi im omogućilo da iduće godine dođu na pozitivnu nulu ili postanu profitabilni.

Iako u Lululemonu tvrde kako pandemija koronavirusa nije utjecala na donošenje odluke o akviziciji, čini se kako tempiranje nije slučajno palo u vrijeme kad su brojne trgovine morale zatvoriti vrata kako bi se pomoglo suzbiti širenje zaraze.

Neto prodaja te tvrtke zabilježila je pad od 17 posto tijekom proteklog tromjesječja, usprkos rastu prodaje onlije za 70 posto. Ne bi bilo čudno da računaju podebljati malo poslovanje ulaskom u tržište rješenja za vježbanje kod kuće, piše Verge.