Metina konzola je 'puno udobnija', njihova ponuda sadržaja opsežnija, vidno polje šire, praćenje ruku preciznije, a zaslon svjetliji
Glavni izvršni direktor tvrtke Meta Platforms Mark Zuckerberg oglasio se o novoj Appleovoj konzoli za miješanu stvarnost Vision Pro. Ukratko, nije baš oduševljen.
Uvjeren je kako njegova konzola Quest 3 korisnicima donosi 'bolju vrijednost' i da je 'bolji proizvod, i točka'.
Malo koga će iznenaditi to što Zuckerberg promovira vlastiti proizvod. Ipak, to što je odlučio objaviti video o razlikama između Questa 3 i Vision Proa pokazuje sve veću konkurenciju između Applea i Mete.
Obje tvrtke pokušavaju prodati potrošačima prednosti konzola mješovite stvarnosti koje prekrivaju digitalni sadržaj preko stvarnog svijeta ili pružaju impresivna iskustva virtualne stvarnosti.
Meta je odabrala ulazak na tržište s uređajem nižeg cjenovnog razreda, dok se Apple usredotočio na oštrije zaslone, snažnije procesore i materijale više klase.
Razlika u cijeni, ne u kvaliteti
Zuckerberg je ustvrdio kako je Quest 'puno udobniji', da je njihova ponuda sadržaja opsežnija, vidno polje šire, praćenje ruku preciznije, a zaslon svjetliji u usporedbi s Visionom Pro. Priznao je kako Appleov zaslon ima veću rezoluciju i da je praćenje očima 'stvarno lijepo'.
Ali, za tri tisuće američkih dolara veću cijenu očekivao je i veću razliku u kvaliteti, ne i da će Quest 3 biti 'bolji u većini stvari'. Uvjeren je stoga kako će Meta dominirati tim tržištem.
Apple je službeno lansirao Vision Pro u Sjedinjenim Državama 2. veljače, po cijeni od 3.500 dolara. To je prva nova kategorija proizvoda za jabučare od Apple Watcha, predstavljenog 2015. godine. Meta je predstavila Quest 3 u rujnu prošle godine, s početnom cijenom od 500 dolara, za 200 više od prethodnog izdanja.
Jedna od glavnih prednosti te konzole je mogućnost brzog prebacivanja iz miješane u običnu stvarnost. Appleove slušalice nude sličnu funkcionalnost, piše CNBC.