Microsoft time postaje strateški tehnološki partner Real Madrida, s ciljem stvaranja digitalnih usluga koje će biti dostupne bilo gdje, bilo kad, na brojnim uređajima. Španjolski klub želi postati predvodnikom u digitalnoj transformaciji sportske industrije
Prvi korak bit će izrada digitalne platforme koja će preokrenuti način na koji navijači Real Madrida, Madridistas, mogu pratiti svoju momčad.
Moći će pristupiti doživljajima, sadržajima i ekskluzivnim digitalnim uslugama, bilo na stadionu, kod kuće ili na bilo kojoj drugoj lokaciji, kao i poboljšanu interakciju s igračima, virtualno pristupiti stadionu prije, tijekom i nakon svake utakmice, odabrati koji sadržaj, kad i gdje žele pogledati...
Igrači i trenersko osoblje koristit će usluge i uređaje kao što je Surface Pro 3 kao radnih alaza za poboljšanje uspješnosti i učinkovitosti momčadi. Bit će usvojena nova interna rješenja za suradnju i komunikaciju, kao i najnoviji tehnološki trendovi u područjima kao što je računalstvo u oblaku ili big data.
Dogovorena je razmjena i lakši pristup korisnim podacima i znanju o primjeni tehnologije u sportskoj industriji. Moguće je kako će Real Madrid surađivati na zajedničkim istraživačkim projektima s Microsoftovim Odjelom za istraživanje.