Ferrarijev 3,9-litreni twin-turbo motor koji se koristi u modelima 488 GTB, 488 Spider i California T osvojio je nagradu za motor godine. Riječ je o nečem potpuno drugačijem od prošlogodišnjeg izbora - 1,0-litrenog Fordovog motora EcoBoost
Ne, ovo čudo definitivno nije ciljalo (tek) na smanjenje ispušnih plinova, već samo na otkačene performanse i 'krojen' zvuk u svakom zamislivom broju okretaja. 3,9-litreni V8 razvija 661KS i 759Nm okretnog momenta, a što je dovoljno da vozilo do stotke dovede za tri sekunde. Maksimalna brzina je kakvih 330km/h. Pored glavne nagrade za motor godine, isti uradak je osvojio i nagrade u kategorijama Performance Engine, New Engine te zasebnim kategorijama za 3,0-litrene i 4,0-litrene motore.
'Riječ je o golemom skoku naprijed za turbomotore po pitanju učinkovitosti, performansi i fleksibilnosti. Uistinu je riječ o najboljem motoru koji se danas proizvodi, a definitivno će ostati zabilježen u povijesti kao jedan od najboljih', izjavio je Graham Johnson, supredsjedatelj International Engine of the Year Awards. Drugo mjesto za najbolji motor godine osvojio je BMW-ov 1,5-litreni trocilindraš u kombinaciji s električnim motorima iz modela BMW i8, a na trećem mjestu se našao Porscheov 3,0-litreni šesterocilindraš.
Među motorima koji su ranije mogli pohvaliti glavnom nagradom pored spomenutog uratka iz Forda su bili još i Fiatov 875cc TwinAir, kao i 1,4-litreni TSI iz VW grupe.