Netflix je potvrdio da radi na jeftinijoj pretplati koja će u sebi imati reklame, no ostavlja pitanje kako će to utjecati na trenutne pretplatnike
Pretplatnici već godinama od Netflixa traže jeftiniji model pretplate, no čini se da će sredinom godine doći na svoje uz najavljenu pretplatu koja dolazi s reklamama.
Netflixov direktor Ted Sarandos potvrdio je vijest o kojoj se šuška već dulje vremena, a to je uvođenje potpuno novog modela pretplate. Prema izvješću Hollywood Reportera, Sarandos je informacije podijelio tijekom Cannes Lions festivala oglašavanja 23. lipnja 2022. Sarandos kaže da je njegova kompanija 'zapostavila segment tržišta kojem ne smeta gledanje reklama te koji je spreman platiti manje za pretplatu s reklamama'.
Netflix je već godinama bio glasni protivnik reklama, no čini se da su se nakon izvješća o gubitku pretplatnika ipak predomislili. Firma je samo u prvom kvartalu 2022. izgubila 200.000 pretplatnika, dok se porast zarade usporio. Čini se da je taj razvoj događaja kompaniju naveo na uvođenje novog jeftinijeg pretplatničkog modela.
Točan datum dolaska pretplatničkog modela još nije poznat, no New York Times izvještava da će biti dostupan prije kraja 2022.
Što to znači za korisnike Netflixa?
Ako ste već pretplaćeni na Netlix, postoji šansa da ste razmišljali o prekidu pretplate.
S obzirom da kompanija uvodi novi pretplatnički model koji je jeftiniji, možda ćete se predomisliti i ostati - ako vam ne smetaju reklame. Makeuseof je napravio usporedbu sa ostalim popularnim američkim streaming servisima te je zaključio da će nov plan pretplate koštati između 5 i 7 eura te servirati između 8 i 23 reklame po satu.