Plan je do kraja ove godine više nego udvostručiti tržišni udio u prodaji prijenosnika, pri čemu na top listi najboljih namjeravaju preskočiti barem Acer i Asus
'Prije više od tri godine odlučili smo postati vodeća kompanija u pružanju IT rješenja za korisnike diljem svijeta, potičući ih da ostvare svoje pune potencijale kreiranjem IT rješenja koja im omogućuju da povećaju produktivnost.
Dell je danas puno drugačija tvrtka nego što je bio prije nekoliko godina. Vrlo uspješno provodimo našu strategiju te smo potpuno usmjereni na rast', izjavila je Filipa Petrović, direktorica marketinga za Srednju i Istočnu Europu u Dellovom odjelu Central Emerging Europe.
Povlačenje korporacije s tržišta kapitala osjetit će se i kod nas. Dell će se, naime, više okrenuti tržištima u razvoju, na kojima vidi veće prilike za rast, pa stoga možemo očekivati kadrovsko pojačavanje lokalnog tima.
U planu je i povećanje tržišnog udjela u Hrvatskoj sa sadašnjih ispod četiri na deset posto do kraja ove godine, čime bi se na top listi ponuđača prijenosnih uređaja podigao koju stepenicu više, iznad Asusa i Acera. To će, po onome što smo imali prilike čuti, pokušati postići ponajprije značajnim snižavanjem cijena.
Najavljeno je snažno ulaganje u četiri ključna područja:
• Širenje portfelja rješenja i usluga za poslovne korisnike putem ulaganja u istraživanje i razvoj te dodatnim akvizicijama. Očekuju se dodatna ulaganja u rješenja konvergentne infrastrukture, softver, rješenja za računalstvo u oblaku, razvoj i modernizaciju aplikacija, savjetovanje u upravljanje sigurnosnim uslugama.
• Povećanje pokrivenosti prodaje i jačanje odnosa s partnerima. Cilj je povećati pokrivenost prodajom i proširiti razinu partnerstava u programu Partner Direct. Značajno će biti povećana ulaganja u edukaciju novih i postojećih prodajnih predstavnika, uključujući i prodajne partnere.
• Širenje prisutnosti i povećanje konkurentnosti na tržištima u razvoju. Očekuju se veća ulaganja radi jačanja pozicije na tržištima u razvoju, uključujući zemlje BRIC-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina). Planira se agresivno širenje u drugim dijelovima Azije, Latinske i Južne Amerike, Srednje i Istočne Europe te na Bliskom istoku i u Africi.
• Rast u segmentu osobnih računala i tableta.
Što se uređaja tiče, predstavljeni su tableti iz serije Venue pro i prijenosna računala iz serije Inspiron.
Tableti iz serije Venue doći će u četiri izdanja. Nude zaslon IPS HD, Windows 8.1, te dvojezgrene i četverojezgrene Intelove procesore, u rasponu od Atoma do i5. Oni sa zaslonom dijagonale sedam i osam inča (17,7 i 20,3 centimetara) namijenjeni su široj publici, a oni s 11 inča (27,9 centimetara) poslovnim korisnicima. 8 pro naći će se negdje između.
Venue 8 Pro dolazi u elegantnoj crnoj boji i kao opciju nudi olovku Active Stylus. Službene cijene još nisu utvrđene. Neslužbeno, mogle bi se kretati u rasponu između 1200 i 3500 kuna.
Prijenosna računala Inspiron serije 7000 predstavljena su kao dosad najtanja i najjača računala iz linije Inspiron, dok se 11-inčni modeli serije 3000 odlikuju tankim dizajnom.
Svi u seriji 7000 dolaze s Corning Gorilla Glass NBT zaslonom osjetljivim na dodir s kapacitetom za rad s 10 prstiju. Standardno su opremljeni pozadinski osvijetljenom tipkovnicom, Intelovim procesorima četvrte generacije (Haswell) Core i5 i i7 opcijom za maksimalnu učinkovitost, kao i SSD opcijom (Inspiron 15 i Inspiron 17) za brže podizanje sustava i učitavanje aplikacija.
Jedanaestoinčno prijenosno računalo Inspiron serije 3000 ima 11,6–inčni (29,4 centimetra) zaslon osjetljiv na dodir s kapacitetom za rad s 10 prstiju te s poništavanjem šuma, dual-array mikrofonima kako bi razgovori putem weba bili razumljivi čak i na javnim mjestima.
Zoltan Borsi, direktor distribucijskog kanala za Mađarsku i jadransku regiju, pohvalio se kako je Dell nedavno zauzeo prvo mjesto u prodaji monitora u svijetu te najavio kako će na hrvatskom tržištu uskoro biti dostupni monitori 4K od 28 do 32 inča (71,1 do 81,2 centimetra), u rasponu cijena od 700 do 2000 dolara (oko 4100 do 11.800 kuna).