Prema podacima mobilne analitičke kompanije Flurry, za vrijeme zimskih praznika ljudi su u paketima ponajviše otvarali i aktivirali nove iUređaje. Štoviše, oni su činili čak 51 posto svih aktiviranih uređaja, a ostatak društva se prodavao u mnogo manjoj mjeri. Samsung je tako zabilježio 17,7 posto svih aktiviranih uređaja, a slijedilo je i jedno iznenađenje - Nokia
Flurry navodi kako su se ispred Sonyja, Huaweija, HTC-a i LG-ja smjestili Nokijini mobilni uređaji, s 5,8 posto udjela u aktivacijama u razdoblju između 19. i 25. prosinca. Jedan od razloga ovakvog značajnog 'pomaka' je i u sezonskom trendu na određenim tržištima. Uređaji nekih kompanija se prodaju bolje u Aziji, gdje 25. prosinca i nije neki značajan dan za poklone. Sony na četvrtom mjestu i LG na petom mjestu su prikupili svega 1,6 posto i 1,4 posto udjela u aktiviranim uređajima.
Ova analitička kuća otkriva i kako phablet uređaji u odnosu na prethodne godine bilježe značajan rast, nauštrb malih telefona, ali i tablet računala svih veličina. Time je na još jedan način potvrđena činjenica da 2014. godina nije bila jaka za tržište tablet računala, posebno usporedi li se s ekplozijom iz prethodnih godina.
Istovremeno, na Božić je zabilježen i značajan porast broja instaliranih mobilnih aplikacija u SAD-u. Dok u Flurryju spremaju godišnje izvješće, podatke iz prosinca je moguće pregledati ovdje.
363688,363791,359574,360140