Brojne kontroverze vezane uz X i njegovog vlasnika prestrašile su oglašivače. Više od pola njih obustavilo je oglašavanje X manje od mjesec dana nakon što je preuzimanje dovršeno
X, nekada poznat kao Twitter, sada vrijedi procijenjenih 71,5 posto manje nego u listopadu 2022. godine, kad ju je preuzeo Elon Musk. Taj je podatak naveden u podnesku o vrijednosnim papirima tvrtke Fidelity, koji nosi datum 30. prosinca 2023.
Tvrtka za upravljanje imovinom, koja posjeduje vlasnički udio u tvrtki, prethodno je smanjila procjenu vrijednosti X-a na trećinu Muskove kupoprodajne cijene od 44 milijarde američkih dolara u svibnju prošle godine.
Nova procjena Fidelityjevog fonda Blue Chip Growth, s podacima do 30. studenoga 2023., vrijednost dionica X-a postavlja na 5,3 milijuna USD, što je pad u odnosu na 6,3 milijuna dolara u listopadu i daleko od 19,66 milijuna dolara, koliko je taj udio vrijedio netom prije Muskova preuzimanja.
Brojne kontroverze vezane uz X i njegovog vlasnika prestrašile su oglašivače. Više od pola njih obustavilo je oglašavanje X manje od mjesec dana nakon što je preuzimanje dovršeno. U studenom su veliki oglašivači - među kojima su Disney, Apple i Coca Colu - povukli oglase kako bi se distancirali od Muska nakon što je podržao antisemitsku objavu.
Musk je pohvalio objavu u kojoj je navedeno kako Židovi 'guraju upravo onu vrstu dijalektičke mržnje prema bijelcima za koju tvrde kako žele da je ljudi prestanu koristiti protiv njih'. U međuvremenu se ispričao i rekao kako nije trebao reagirati na tu objavu.
Bojkot oglašivača mogao bi ubiti X, priznao je, ali je također poslao i vulgarnu poruku oglašivačima koji misle kako ga mogu ucjenjivati, piše CBS.