Nastavno na preporuke zdravstvenih službi i institucija organizator mijenja datum Future Tense konferencije koja će se održati 9. rujna 2020. u Zagrebu
Nastavno na preporuke Svjetske zdravstvene organizacije i Nacionalnog stožera Civilne zaštite Republike Hrvatske kojima je cilj spriječiti širenje koronavirusa, druga Future Tense konferencija mijenja termin održavanja i održat će se 9. rujna 2020., umjesto ranije planiranog termina u svibnju ove godine.
Kako ističe organizator, agencija Komunikacijski Laboratorij, prevencija je ključna, a sigurnost i dobrobit svih osoba uključenih u konferenciju, od partnera, predavača do gostiju, na prvom su mjestu. U skladu s tim te sigurnosnim mjerama zaštite donesena je odluka o novom terminu konferencije.
Osim datuma održavanja, jesensko izdanje konferencije sadržajno i programski ostaje jednako uzbudljivo, a svi najavljeni futurolozi potvrdili su sudjelovanje u novom terminu Future Tensea.
Prvi dan konferencije, 9. rujna, u zagrebačku Laubu dolaze najpoznatija svjetska futurološka imena koja će govoriti o budućnosti poslovanja različitih industrija. Jedini svjetski profesionalni futurolog usko specijaliziran za budućnost putovanja i turizma dr. Ian Yeoman govorit će o budućnost razvoja turizma, u budućnost hrane uputit će nas dr. Irwin Adam dok će o budućnosti i razvoju profesija i tržišta rada govoriti futurolog dr. Daniel Susskind čiji je TED govor na tu temu pogledan gotovo 1,5 milijun puta. Direktorica Kopenhagenskog instituta za studije budućnosti i futurologinja, Daria Krivonos, u svojem predavanju bavit će se budućnošću održivosti, danas središnje teme svakog biznisa.
Novost Future Tensea jest drugi dan, 10. rujna, koji je rezerviran za dvije specijalizirane radionice za zainteresiranu javnost. Radionica o turizmu dr. Iana Yeomana namijenjena je svim djelatnicima turističkog sektora koji žele čuti kako će industrija izgledati 2050. godine. Naime, predviđanja govore kako će kroz sljedećih tridesetak godina gotovo 50 posto svjetskog stanovništva putovati izvan granica svoje zemlje, a sigurno jest da taj trend neće zaobići niti Hrvatsku kojoj je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih grana. Kako kombinirati hranu, dizajn, biologiju, tehnologiju i inženjerstvom bit će samo neke od tema radionice dr. Irwina Adama.
Scenarij 2030.
Koliko kompanije u svijetu pozorno promišljaju scenarije 2030. govori podatak da vodeće svjetske tvrtke i brendovi unazad par godine zapošljavaju futurologe kako bi savjetovali uprave pri upravljanju rizicima i donošenju odluka. Futurulozi kreiraju predviđanja budućnosti na temelju brojnih analiza, a do spoznaja dolaze propitkivanjem kakve bi se promjene trebale dogoditi kako bi se ostvarila zamišljena stanja ili pojave u budućnosti.
Jedinstven vizualan identitet
Lansiran 2018. godine, logotip konferencije i dalje ostaje jedinstven i inovativan. Riječ je o logotipu, odnosno botu, specifičnom po tome što se u svojoj digitalnoj inačici, u realnom vremenu mijenja, ovisno o korištenju hashtagova iz cijeloga svijeta na Twitteru. Ove godine zadani pojmovi vezani uz teme predavanja o budućnosti biznisa, turizma i putovanja te profesija.
Značaj konferencije prepoznale su i partnerski podržale uspješne kompanije Husqvarna, Nestlé, Wiener osiguranje VIG i Zvijezda.
Više informacija o konferenciji potražite na www.futuretense.eu