BMW X6
Izvor: Promo fotografije / Autor: bmw
BMW X6
Izvor: Promo fotografije / Autor: bmw
BMW X6 jedan je od onih automobila koje struka možda ne voli, no zato zaluđuju tržišta
Kako drugačije objasniti činjenicu da je u minulih šest godina BMW prodao čak 240.000 primjeraka ovog glomaznog crossovera koji je manje praktičan i upotrebljiv te primjetno skuplji od X5-ice, automobila na kojem je zasnovan.
S novom generacijom Nijemci nisu previše mijenjali dobitnu formulu.
Osnovne dimenzije ostale su više-manje iste, kao i silueta, dok je dizajn preslikan s manjeg modela X4 i spomenutog X5. Novi X6 je u odnosu na prethodnika 32 mm duži, 4 mm širi, 12 mm viši te ima 2 mm kraći međuosovinski razmak i 10 litara veći prtljažnik od 580 litara.
Pritom teži 10 kg manje, što se obzirom na masu od 2.065 kg jedva i osjeti.
Nijemci će ga nakon autosalona u Moskvi ponuditi s odabirom između tri motora - dva dizelaša i benzinca. Tu je 4,4-litreni V8 s 450 KS koji do 100 km/h stiže za 4,8 sekundi te troši 9,7 litara na 100 km, trolitreni turbodizelaš s 258 KS koji isto obavlja za 6,7 sekundi i troši 6 litara u kombiniranom ciklusu te trolitreni dizelaš s tri turbopunjača koji razvija 381 KS te se s ubrzanjem do 100 km/h obračunava za 5,2 sekunde i troši 6,6 litara goriva svakih 100 km.
Automatski osmerostupanjski mjenjač standardni je dio opreme, kao i integralni pogon na sva četiri kotača.
BMW zasad nije objavio cijene.