Usprkos značajnom oglašavanju različitih Android Wear pametnih ručnih satova te podršci divova poput LG Electronicsa, Samsunga i Motorole Mobility, u prošloj godini se isporučilo svega 720 tisuća takvih uređaja
Taj podatak je iznijela analitička kuća Canalys, a zaključak je jednostavan - potrošače smartwatch uređaji ne zanimaju. Najveći problem je upitna korisnost po prilično visokoj cijeni, a analitičari vjeruju kako Android Wear platforma mora sazrijeti u više kategorija kako bi postala popularnija.
'Platforma će se morati značajno poboljšati u budućnosti, ali vjerujemo da će se to i dogoditi', rekao je Canalysov analitičar Daniel Matte. Bolje korisničko sučelje, trajanje baterije, nove mogućnosti samo su dio stvari na kojima će u Googleu, ali i hardverskim partnerima morati poraditi. 'Android Wear jednostavno nije dobar', rekao je Matte.
Francisco Jeronimo, IDC-ov direktor istraživanja za mobilne uređaje u Europi vjeruje kako je jedan od većih problema trajanje baterije, jer nije lako rješiv. Dolazak prilagođenih čipova za takve uređaje će poboljšati situaciju, no veličina pametnih ručnih satova će ostati ista - što i dalje znači tek minijaturna poboljšanja u trajanju baterije. Međutim, van tehnološke priče, najvećim problemom analitičari redom vide to da Google, baš kao i proizvođači hardvera jednostavno nisu u mogućnosti pružiti razlog zašto bi potrošači trebali investirati u takve uređaje.
Konkurentski uređaj Pebble je isporučio milijun jedinica od početka prodaje u 2013. godini do kraja 2014., a Canalys smatra da sada na Appleu ostaje 'odgovornost da pogodi srž postojanja kategorije'. 'Ako to ne mogne učiniti Apple, pitanje je koja kompanije može', zaključio je Jeronimo.