Usprkos dominaciji u udjelu na tržištu, ogroman kolač Android platforme čine uređaji nižeg cjenovnog segmenta, što se zna već duže vrijeme. Istovremeno uređaji visokog cjenovnog segmenta u Appleu drže čak 85 posto. Portal Statista donosi nešto detaljniji uvid u brojeve u jednostavnoj infografici
Brojevi za grafikone stižu iz svježeg IDC izvješća, a slika je jasna. Gotovo 60 posto od 255 milijuna isporučenih Android uređaja u drugom kvartalu ove godine koštalo je do 200 američkih dolara. Unutar iste kategorije Apple ni nema svoje modele. Jedan od pet isporučenih uređaja ipak ulazi u visoku cjenovnu kategoriju (više od 400 dolara za uređaj).
No, statistika može biti varljiva. Iako bi se na prvi mah dalo zaključiti kako Apple dominira segmentom skupljih mobilnih uređaja, prema podacima iz IDC-a je u drugom kvartalu isporučeno 50,6 milijuna Android uređaja koji pripadaju visokom cjenovnom segmentu. Istovremeno, Apple je isporučio 29,8 milijuna uređaja u istoj kategoriji.
Posebno zanimljivo je i to da tzv. 'treća platforma', Microsoftov Windows Phone ima vrlo sličnu cjenovnu strukturu Googleovom Androidu: