Brojna internetska odredišta ovise o reklamama koje prikazuju, a sve veći broj posjetitelja odlučuje se na njihovo blokiranje. Krivca za ovu situaciju nije moguće tek pokazati prstom jedne ruke, ali je sasvim jasno da korisnike sve više iritiraju pop-up reklame, promo filmići koji se automatski počinju prikazivati po posjeti stranica i dr.
Kod nekih stranica je zapravo toliko oglasnog prostora da je sami sadržaj teško i uočiti u prvih nekoliko trenutaka, dok druge na bilo kakav 'krivi' klik korisnika otvaraju novu stranicu u tabu na koji se usmjeri preglednik.
Dio korisnika onemogući prikaz invazivnog flash sadržaja i nastavi surfati, a dio ih čak ima i omiljena odredišta gdje dopuste reklame. Većina se ipak ne odlučuje na takve korake već filtriraju sve redom - i to postaje značajan problem za budućnost internetskih odredišta.
Novo izvješće Adobea i PageFaira pokazuje da se u proteklih godinu dana dogodio eksplozivan porast aktivnih korisnika koji blokiraju reklame na internetskim stranicama. Procjenjuje se da će izdavače tijekom ove godine korištenje softvera i dodataka za preglednike koji blokiraju reklame koštati 22 milijarde dolara.
Na internetu je globalno oko 200 milijuna internauta koji blokiraju reklamni sadržaj.