Gramofonske ploče se ne daju tako lako. Dok je pojam glazba danas maltene nerazdvojiv od digitalnog svijeta, u Ujedinjenom Kraljevstvu je prodaja 'vinilki' premašila prodaju digitalnog glazbenog sadržaja u 48. tjednu godine, navodi Entertainment Retailers Association
Potrošači su u tom tjednu potrošili 2,4 milijuna funti na gramofonske ploče, dok su digitalna preuzimanja ugrabila 'tek' 2,1 milijun funti. U istom periodu lani, priča je bila drugačija - dok je na ploče potrošeno 1,2 milijuna funti, digitalna preuzimanja su donijela čak 4,4 milijuna funti.
ERA navodi kako je do ove drastične razlike došlo zbog popusta i događanja poput Crnog petka, ali i činjenice da su se brojni prodajni lanci odlučili pokušati prodavati 'vinilke' (Sainsbury's i Tesco). Naravno, ima smisla i u činjenici da se u ovu računicu ne broje streamani sadržaji sa servisa poput Spotifyja, kamo potrošači idu sve više i više, zaboravljajući na potrebu za 'skupljanjem' audio materijala. Začudo, upravo streaming servisi su prema nekima imali ulogu u oživljavanju LP-jki
Usprkos tome, ploče su se prodavale jako dobro u skorije vrijeme - posebno s obzirom na cijenu koja debelo premašuje digitalna izdanja. Zanimljivo je da i dio potrošača ploče kupuje tek tako, jer neki kolekcionari (njih sedam posto po nedavnom istraživanju) uopće ni nemaju - gramofon.
Via Engadget