PlayStation Network već je nekoliko dana u potpunom kolapsu i nema naznaka da će vrlo uskoro biti u punoj funkcionalnosti. Problem je toliko velik da i u Sonyju priznaju da 'nisu sigurni' jesu li uspjeli očuvati osobne podatke svojih korisnika
Prošli petak prvi smo puta pisali o potpunom raspadu PlayStation Networka koji u funkciji nije još od četvrtka. Sony se odmah bacio na posao vraćanja stvari u prvotno stanje, no zasad bez značajnijeg uspjeha. Za napad su ubrzo optužili 'vanjsku prijetnju', no pada li vam odmah na pamet trenutno aktualna hackerska grupa 'Anonymus', možda i niste u pravu. Oni naime tvrde da nisu krivi za pad mreže te željno očekuju njen oporavak kako bi je onda mogli napasti.
Danas je pak Sony za javnost potvrdio ono čega su se mnogi najviše bojali – ne postoji garancija da su osobni podaci čak 70 milijuna korisnika uspjeli ostati očuvani. U prijevodu, Sony 'nije siguran' jesu li uspjeli sačuvati podatke poput broja vaše kreditne kartice.
Satoshi Fukuoka, glasnogovornik Sony Computer Entertainmenta potvrdio je da se provodi detaljna istraga o tome jesu li ti podaci ukradeni i ako jesu – tko ih je ukrao ali i uzrokovao potpuni pad PSN-a.
Na službenom PlayStation blogu na kojemu možete pratiti razvoj 'afere PSN' posljednji post navodi da Sony ubrzano radi na rješenju problema, no zasad ne mogu sa sigurnošću reći kada će isti biti sanirani.