Najpatriotskiji američki brend je Jeep koji je takvim ocijenilo čak 98 posto ispitanika u velikom istraživanju agencije Brand Keys, u kojemu je sudjelovalo 4.000 Amerikanaca. Zbog samo jedan posto razlike titula najpatriotskijeg brenda izmaknula je Coca-Coli i Hershey'su, a dva posto manje od Jeepa dobili su Levi Strauss i Disney
Među prvih deset ušli su i Colgate, Zippo, Wrigleys, Ralph Lauren, Kodak i Gillete, koji su zajedno zauzeli deseto mjesto. Časopis Playboy uvršten je među 50 najpatriotskijih američkih robnih marki.
Iz agencije Brand Keys napominju da sportski brendovi koji 'eksploatiraju' teme patriotizma, kao što su timovi iz američke lige NFL, nisu ušli među top 25 patriotskih brendova.
Po kojim se kriterijima utvrđivao patriotizam nekog brenda, u Brand Keysu nisu objasnili, a ispitanici su ih određivali po vlastitom osjećaju.
Dnevni list USA Today navodi da razlog popularnosti Jeepa može biti i taj što on asocira na pobjedu SAD-a u Drugom svjetskom ratu te da je njegova proizvodnja postala jedan od simbola mobilnosti američke vojske.
Istraživanje Brand Keysa provedeno je povodom 4. srpnja, Dana neovisnosti SAD-a.