Amnesia: A Machine for Pigs nadolazeća je survival horor igra iz thechineseroom studija te služi kao indirektan nastavak originalu - Amnesia: The Dark Descent
Frictional Games odgovoran je za stvaranje jedne od najstrašnijih igara današnjice. Amnesia: The Dark Descent postigla je uspjeh kakvom se ni sami developeri nisu nadali, a igra je već sad dostigla kultni status.
Priča originala vrti se oko Daniela, protagonista o kojem se ne zna mnogo, osim da se odjednom probudio u mračnom dvorcu punom čudovišta. I dok Daniel pokušava pronaći način da izađe iz ove noćne more, istovremeno se bori protiv vlastitog uma koji sve više nagriza njegovu pribranost. Igru ne olakšava ni nemogućnost korištenja bilo kakvog oružja tako da su sjena i mrak vaši najvjerniji saveznici.
Igra je bila veoma dobro prihvaćena i od kritike i od publike, a dobila je i dvije nagrade na Independent Games Festivalu. Do danas igra se prodala u više od 1.5 milijuna primjeraka.
Amnesia: A Machine for Pigs indirektan je nastavak originala, a ovaj puta ga ne razvija Frictional Games, već nezavisni britanski studio thechineseroom. Frictional Games je želio produbiti Amnesia franšizu, ali jednostavno nisu imali vremena za izradi nove igre. Tada su na GDC-u 2011. godine upoznali Dana Pinchbecka iz thechineserooma i odmah se rodila suradnja.
Amnesia: A Machine for Pigs smještena je u 1899. godinu, 60 godina poslije originala, a priča prati Oswalda Mandusa, bogatog industrijalca. Mandus se vraća iz Mexica gdje je sudjelovao u ekspediciji koja je tragično završila. Vraća se s teškim slučajem vrućice te često ima snove o nekakvom mračnom stroju. Igra će imati više radnji koje će se međusobno ispreplitati. Neke od njih odvijat će se u prošlosti, neke u sadašnjosti dok će dio njih biti stvaran, a dio plod mašte. Radnja je smještena u istom svemiru, no s potpuno novim likovima i vremenom u kojem se radnja odvija.
Kao i original, A Machine for Pigs bit će survival horor igra iz perspektive prvog lica. Studio je potvrdio da su neki elementi gameplay originala maknuti iz nastavka dok su istovremeno dodani novi elementi igre. Prema riječima studija, dizajn igre značajno je drugačiji od originala s većim i otvorenijim okolišem. AI je također redizajniran da onemogući igračima predviđanje ponašanja neprijatelja na temelju iskustva iz prošle Amnesije. Sa svim novim promjenama studio je potvrdio da se srž igre neće mijenjati kako bi fanovi serijala dobili što više onoga što su voljeli u originalu.
Razvoj igre započeo je krajem 2011. godine, a njezin izlazak prvotno je najavljen za 2012., no zbog velikih očekivanja fanova odgođena je za početak 2013. U veljači 2013. Frictional Games je objavio više informacija o izlasku igre. 'Kako može igra čiji je izlazak najavljen za Noć Vještica 2012. godine kasniti tako puno? U početku smo mislili da će sljedeća Amnesia biti kratka, eksperimentalna igra smještena u svijet Amnesije, no thechinesetroom je imao viziju koja je bila mnogo veća. Kako je razvoj igre odmicao, postalo je očito da tu leži potencijal za nešto mnogo veće. Na kraju nismo dobili ono što smo prvotno zamislili, već smo završili s cijelom novom Amnesia igrom'.
U svibnju 2013. Jens Nilsson, jedan od vlasnika Frictional Games, objavio je da igra neće izaći u drugoj četvrtini 2013. 'igra neće izaći kada smo to namjeravali, ali znamo kad će biti potpuno završena. Nismo objavili konkretan datum, tako da možete iskoristiti ovo predivno ljetno vrijeme i radovati se igranju sa svinjicama kako će se ljeto bližiti kraju'.
Igra izlazi samo za PC, Mac i Linux sisteme, a pretpostavlja se da bi igra konačno mogla izaći krajem ljeta ili početkom jeseni.