Splitski klub je u utorak potpisao sponzorski ugovor s 'Izvor osiguranjem', čime su u Hajdukovom marketingu posebno ponosni.
'Svi znate u kakvom je Hajduk financijskom stanju. 'Izvor osiguranje' je prepoznalo Hajduk kao jak brend i izvrstan komunikacijski kanal, kojim će propagirati svoj proizvod na tržištu. Drago nam je da se Hajduk veže uz ime 'Izvor'' da ćemo crpiti snagu iz tog imena, te uz njihovu pomoć postizati bolje sportske i financijske rezultate,' kazao je direktor Hajdukovog
marketinga Aljoša Bašić.
Lijepo je da direktor Hajdukova marketinga biranim riječima govori o 'prepoznavanju brenda Hajduka', no podatak kako je 'Izvor osiguranje' jedna od desetak tvrtki iz koncerna Jake Andabaka cijelom poslu daje jednu posve novu dimenziju. Kad je Hajduk u krizi, uvijek uskoči Jako Andabak, bilo posudbom, bilo sponzorstvom, bilo donacijom...
'Tata je, naravno, odigrao veliku ulogu u ovom sponzorstvu,' priznala je predsjednica uprave 'Izvor osiguranja' Ivana Andabak, kćer najvećeg pojedinačnog dioničara Hajduka i dodala:
'Iznos sponzorstva je veći nego smo planirali, jer mi kao mlada tvrtka imamo ograničena sredstva, no gajimo simpatije prema Hajduku i vjerujemo da ćemo ovim putem doći i do navijača Hajduka, koji ga prate bez obzira na rezultate. Na koncu vjerujemo i da ćemo i s ovim iznosom pomoći Hajduku, te da će ovo biti ideja vodilja i drugim dioničarima kako pomoći.'
Hajdukov direktor marketinga nije želio govoriti o financijskim detaljima ugovora, koji se procjenjuje na 350.000 kuna godišnje.
'Iznos je poslovna tajna, no on je značajan i 'Izvor osiguranje' ulazi u rang vodećih sponzora Hajduka. Posebna je vrijednost da će se nakon prve godine opet sjesti za stol i vidjeti koliko su obje strane od sponzorstva imale koristi. Imamo njihovu podršku i dogovor da će se sponzorstvo iz godine u godinu povećavati na obostrano zadovoljstvo,' zaključio je Bašić.