Iako izlazi tek za oko tri tjedna, Brotherhood će, čini se, biti najuspješniji dio franšize
Assassin's Creed: Brotherhood za europsko je tržište najavljen za 19. studeni ove godine, a Ubisoft je objavio da je igra već sada postala pretprodajno najprodavaniji Ubisoftov naslov u povijesti. Uspjeh je tim veći što se brojke odnose samo na verzije za PS3 i Xbox 360 konzole, dok će PC verzije biti, no još se ne zna točno kad.
Za odlične pretprodajne brojke djelomično su odgovorne i posebne akcije koje je Ubisoft ponudio ljudima koji kupe igru prije njena izlaska. Tako su igračima u SAD-u ponudili pristup ekskluzivnom liku za multiplayer, a PS3 korisnicima pristup beta testiranju.
I ovi rezultati potvrda su da je gaming-industrija financijski u najboljem stanju ikad, ali očito su i gameri izdašniji nego proteklih godina. Tako je ove godine Medal of Honor postao pretprodajno najbolje prodavani EA naslov, što nikako nije mala stvar, da bi kasnije u prvih pet dana bio prodan u 1,5 milijuna primjeraka i EA-u i zaradio preko 100 milijuna američkih dolara. Black Ops je pak po pretprodajnim rezultatima značajno nadmašio Modern Warfare 2 koji je do tog momenta bio najuspješnija igra u povijesti u tom segmentu.
AC: Brotherhood bit će punokrvni nastavak na AC2, no autori ipak naglašavaju da igru ne možemo smatrati trećom punokrvnom igrom u cjelokupnom serijalu, već više ekspanzijom.