'PS3 JE VANZEMALJSKOG PODRIJETLA'

Autore Brinka zbunila PS3 tehnologija

10.05.2011 u 11:16

Bionic
Reading

Posao developera zna biti iznimno pedantan, naporan i dugotrajan. Autori Brinka susreli su se sa PS3 i ostali ukočeni

Sjećate li se onog članka kada smo spomenuli da je glavni problem s Playstationom 3 taj što mu je SDK čisti užas? E, pa sudeći prema nedavnoj izjavi Splash Damageovog šefa Paula Wedgewooda, rad na PS3 inačici Brinka bio je osjetno duži nego onaj za PC verziju. Prema njegovim riječima, prva radna PC verzija igre bila je gotova za oko tri mjeseca, dok je za PS3 trebalo osjetno više.

 

Ah, taj seksi Brink...

 

 

Vjerojatni razlog tome je eventualni manjak radnog iskustva s PS3 SDK-om. Međutim, sasvim je očito da igrini tvorci aludiraju kako je dotični možda nepotrebno kompliciran. Bilo kako bilo, akcijska timska pucaljka Brink trebala bi se na policama vašeg omiljenog gaming dućana pojaviti uskoro. I to u verziji za PS3, PC te Xbox360. Datumi izlaska su, napominjemo, različiti za svaku platformu. Naime, PC Brink je izašao danas, a ostale verzije trebale bi za nekoliko dana.

 

Brinktastično