Popis zaposlenika što ga je Grad Zagreb objavio prije koji dan ne bi li se prikazao u više transparentnom svjetlu i kako bi pokušao anulirati negativan efekt medijskih otkrića o cijelim dinastijama pojedinih obitelji koje su se našle na gradskom proračunu otkrio je i točan broj zaposlenika (2.643), ali i točan broj njih u pojedinim uredima
Najviše ih je, sasvim očekivano, zaposleno u ogromnom Uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet – 512. Drugi po brojnosti je Ured gradonačelnika jer zapošljava 338 radnika i čini 13 posto svih zaposlenih, a koji se posljednjih godina uz Stručnu službu gradonačelnika (126 ljudi) često spominjao kao mjesto za zbrinjavanje.
Riječ je o uredu u kojem se nalaze zaštitari, vodoinstalateri, vozači, tehničko osoblje, ali i ljudi iz protokola. U posljednjih godinu dana dva posljednje spomenuta ureda raspisala su i najveći broj natječaja za zapošljavanje (14) kojima su tražili 22 ljudi. Samo u prosincu prošle godine Ured gradonačelnika raspisao ih je pet kojima su tražili dvanaest ljudi.
Istina, bio je tu i natječaj za vježbenike, kao i natječaj kojim su se tražili ljudi za rad u protokolu gradonačelnika na šest mjeseci određeno zbog, kako je obrazloženo, povećanog opsega posla. Ostatak natječaja uglavnom se odnosio na neodređeno radno vrijeme.
Prema planu proračuna za 2017. godinu, Ured gradonačelnika raspolaže s 80,3 milijuna kuna, od čega na plaće, doprinose, nakade za troškove zaposlenih i ostale rashode za zaposlene otpada 56,8 milijuna kuna. Za Stručnu službu gradonačelnika proračunom je u 2017. godini predviđeno 30 milijuna kuna, od čega 21 milijun otpada na plaće i ostala materijalna davanja zaposlenika.