Battlefield 4 će na Xboxu One dodati neku vrstu funkcionalnosti za Kinect
Konkretni detalji ove informacije još nisu objavljeni, a glavni menadžer DICE-a Karl Magnus Troedsson istaknuo je da studio ima 'pragmatični pogled' na Kinect te pošto cijeli Battlefield serijal ima snažan naglasak na vještinu, način na koji kontrolirate lika iznimno je važan tako da se korištenje Kinecta u svrhu kontroliranja lika na bojnome polju neće dogoditi.
'Morate imati veoma preciznu kontrolu nad onim što se događa, a pokušati tako nešto s motion-controlom jednostavno nema smisla – ne ako želite zadržati formulu igre koju mi imamo sada' rekao je Troedsson. 'Morali bi napraviti drugačiju vrstu pucačine' nadodaje.
Igrači su se već pobojali da će morati mahati rukama i nogama pokušavajući upravljati opakom vojničinom, no Karl Magnus ih je uvjerio u suprotno. 'Na nekim mjestima korištenje Kinecta će imati smisla i bit će korišten za ostale stvari u igri'.
Jedino mjesto gdje bi korištenje Kinecta imalo smisla su glasovne naredbe pošto će igrači u igri imati mogućnost izdavanja naredbi svojim vojnicima. Motion-control definitivno ne bi koristio Battlefieldu tokom borbe, ali mogao bi se koristiti za upravljanje izbornikom ili nečim jednako nevažnim za sam gameplay.
Battlefield će koristiti Frostbite 3 engine, a njegov izlazak očekuje se 29. listopada na PC-u, PlayStationu 3 i 4, Xboxu360 te Xboxu One.