Tek koji dan nakon što je počeo prevoziti putnike u Beogradu, novi tramvaj, prvi iz skupine od 30 koje je Beograd kupio od španjolskog CAF-a, pokvario se i nekoliko sati nepomičan stajao na tračnicama
To je prvi iz skupine modernih španjolskih tramvaja koje je Beograd kupio na natječaju na kojem je sudjelovao i zagrebački Končar.
Kako je kasnije objašnjeno, kvar se dogodio na dijelu koji služi za uklanjanje prepreka na tračnicama nakon što je tramvaj naišao na prepreku.
Nakon natječaja iz 2009, na kojem je Beograd odlučio od španjolske tvrtke kupiti 30 tramvaja za 81,36 milijuna eura, predstavnici Končara bili su nezadovoljni jer je odbijena njihova ponuda koja je bila za nešto manje od dva i pol milijuna eura niža.
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas objasnio je nakon natječaja da je pojedinačno gledano CAF-ov tramvaj jeftiniji od Končarevog, ali da je ukupna ponuda španjolske tvrtke viša 'prije svega zbog viših troškova transporta i obuke'. Imajući u vidu ocjene stručnjaka, grad se, kako je rekao Đilas, opredijelio za kupovinu 'kvalitetnijih tramvaja'.
Predsjednik uprave Končara Darinko Bago nije se htio pomiriti s obrazloženjem natječajne komisije da su španjolski tramvaji kvalitetniji.
Inače, nakon dolaska u Beograd srpske medije zahvatila je 'španjolska tramvajska groznica'. Prilozi o dolasku novog tramvaja emitirani su u udarnim nacionalnim dnevnicima, a na gradskoj televiziji Studio B govorili su o tim vozilima da su 'pravo malo čudo'.
Na izgled suvremenog tramvaja također su utjecali građani koji su ranije ove godine birali boju unutrašnjosti vozila.
Svih 30 tramvaja trebalo bi biti na beogradskim ulicama iduće godine.