Iako njihov grozničavo iščekivani RPG dolazi tek krajem godine, Bethesda već sada planira DLC sadržaje za Skyrim kojih će, kako kažu, biti manje no što ih je imao Fallout 3
Nakon što je scenom prohujao izvrsni The Witcher 2, Skyrim je trenutno najiščekivaniji RPG naslov za ovu godinu. Nije ni čudo, radi se o najnovijem The Elder Scrolls naslovu čiji je posljednji nastavak Oblivion po mnogima podbacio na mnogo polja. Stoga je Bethesda odlučila krenuti od temelja i kreirati potpuno novi engine koji će zamijeniti zastarjeli i bugoviti Gamebryo.
Iz prvih gameplay videomaterijala koji su objavljeni jasno je da će igra izgledati fantastično iako će se bazirati na DirectX 9 tehnologiji i biti prilagođena prije svega konzolama. Iz Bethesde najavljuju da između verzija za PC i konzole neće biti nikakvih razlika osim vjerojatno u razlučivosti tekstura.
Također, danas su iz Bethesde progovorili i o DLC sadržajima za Skyrim koji su već u planu. 'Zasad mogu reći da planiramo manju količinu DLC sadržaja, no oni će biti znatno sadržajniji od onoga što smo dosad prakticirali. S Falloutom 3 napravili smo popriličan kaos. Napravili smo mnogo DLC-ova, no sada planiramo manji broj i želimo da njihov opseg bude blizu opsegu punokrvnih ekspanzija', izjavio je Todd Howard u intervjuu za Ausgamers.com. Objasnio je i da će se sadržaju DLC-ova moći pristupiti tek nakon što se završi glavni quest u Skyrimu, što je također pouka koju su izvukli iz Fallouta 3 čijim se DLC sadržajima moglo pristupiti i prije dovršetka glavne priče.
Izlazak The Elder Scrolls V: Skyrima najavljen je za 11. studenoga 2011, i to za PC, PS3 i Xbox 360.