Nakon 1200 sati čišćenja, odmašćivanja, pjeskarenja, bojanja te popravka i zamijene oštećenih dijelova, stara lokomotiva proizvedena davne 1916. godine, ponovno je zasjala svojim nekadašnjim sjajem. Starica koja će za pet godina napuniti stotu, obnovljena je kao muzejski izložak u tvrtki Remont i proizvodnja željezničkih vozila u Slavonskom Brodu. Iz Slavonije je dovučena u Zagreb gdje je postavljena na izložbene kolosijeke Hrvatskog željezničkog muzeja. To je jedna od ukupno četiri takve lokomotive sačuvane u Hrvatskoj na čijim je prugama nekada prometovalo preko 80 ovakvih parnih ljepotica
Lokomotiva proizvedena u Tvornici strojeva Mađarskih državnih željeznica u Budimpešti, dvadeset i šesto je obnovljeno vozilo iz fundusa Hrvatskog željezničkog muzeja. U njenu je obnovu utrošeno čak 1.200 radnih sati. Kompletan 'make over' 95-godišnjakinje napravili su zaposlenici brodske tvrtke Remont i proizvodnja željezničkih vozila koja jedina u Hrvatskoj ima certifikat Ministarstva kulture za restauratorske radove na tračničkim vozilima.
Lokomotiva je obnovljena kao muzejski izložak. To znači da nije dovedena u vozno stanje te je stoga u subotu 19. studenog, pod posebnom pratnjom, dovučena iz Slavonskoga Broda do zagrebačkog Glavnog kolodvora, a potom je prebačena na izložbene kolosijeke Hrvatskoga željezničkog muzeja.
Početkom prošlog stoljeća proizvedeno je ukupno 905 lokomotiva te serije. Hrvatskim je prugama od 1910. do 1981. prometovalo 80-ak tih parnih ljepotica teških 67 tona. Tračnicama su 'jurile' brzinom od 75 km na sat. 'Parnjače' su nakon 1981. 'odjurile' u povijest, no četiri su primjerka ipak sačuvana i već 20 godina 'žive' kao muzejske lokomotive u Hrvatskom željezničkom muzeju.
BILA JE I NA ČELU JEDINOG HRVATSKOG TURISTIČKOG VLAKA
Nakon što je prestala prometovati, obnovljena je lokomotiva još jednom 'oživjela' te je jednu sezonu prometovala na relaciji Zagreb - Stubičke Toplice - Zagreb u sklopu kompozicije prvog i jedinog muzejsko-turističkog vlaka u Hrvatskoj. Nažalost, zbog rata je taj zanimljiv projekt ugašen, a romantična je lokomotiva nakon toga ponovno postala muzejski izložak.
Prije nekoliko dana u spremište Hrvatskoga željezničkog muzeja stigla je i obnovljena motorna drezina Fiat sagrađena 1973. u tvrtki Blok signal u Nišu. Drezina je pronađena 2006. pokraj željezničke pruge u Majuru, nakon čega ju je preuzeo muzej te obnovili vrijedni i stručni radnici tvrtke Remont i proizvodnja željezničkih vozila iz Slavonskog Broda.