Brodogradilište 3. maj u Rijeci prvi put će u povijesti voditi žena, i to dugogodišnja zaposlenica Vjera Marić, koja je na tu funkciju imenovana s pozicije projektnog menadžera i AKZ specijalista.
Nakon što su nadzorni odbori u obje tvrtke riječkog brodogradilišta dali potrebne suglasnosti, prošli petak u Zagrebu odrađen je i posljednji korak u aktualnoj tranziciji riječkih navoza – potpisani su ugovori o prijenosu poslovnih udjela i koncesije u resornim ministarstvima financija i mora, piše Novi list.
Time je postignut dogovor u ovoj fazi nastojanja dugoročnijeg rješenja za opstanak riječkog brodogradilišta. Za račun nenamirenih potraživanja iz razdoblja Uljanik grupe, država je preuzela i postala stopostotni vlasnik 3. maja 1905., tvrtke s temeljnim kapitalom od 10.3 milijuna eura, a matični 3. maj d.d., koji nakon isporuke broda Algoma Endeavour Kanađanima odlazi u stečaj, prepustio je koncesiju.
Sredinom prošlog tjedna počela su i prva prebacivanja radnika u 3. maj 1905. Ovaj prvi val obuhvatio je oko 120 radnika iz predobrade i obrade čelične metalurgije, koji 1. veljače počinju raditi za novog poslodavca.