KRUŽNI TOK ILI PRAVI PUT?

Bruketa priznao: Ja sam autor Josipovićeva znaka

07.12.2014 u 17:23

Bionic
Reading

Poznati hrvatski reklamni stručnjak Davor Bruketa konačno je za Nedjeljni Jutarnji list priznao autorstvo nad logotipom i sloganom kampanje Ive Josipovića 'To je pravi put', koji su izazvali brojne reakcije javnosti

Logotip je izazvao kritiku stručne javnosti, ali i brojna propitivanja po društvenim mrežama je li riječ o plagijatu ili nije. Dizajner Boris Ljubičić je prije nekoliko dana za tportal kazao da je logo 'To je pravi put' znak potpune vizualne nepismenosti.

'Ako je politička poruka VRTIMO SE UKRUG, to je PRAVI PUT, svakome je jasno da izlaza iz situacije nema... Prepametno, gospodine Josipoviću! Slika je tekst, politička poruka mora biti jasna i nedvosmislena. Mene je taj znak podsjetio na stihove Tina Ujevića 'Krenuo sam na put, put je bio dug. Kasno sam shvatio da je taj put – krug', ali i na rotaciju stroja za rublje', istaknuo je Ljubičić. Posebno ga smeta to što znak uopće nema hrvatskih nacionalnih elemenata jer je uvjeren da netko tko želi biti predsjednik hrvatske države, mora koristiti i njezin identitet u vizualnom izražavanju.

Na Ljubičićevu kritiku odgovara i kaže da tema ovih izbora ne bi trebala biti hrvatstvo, nego natjecanje u idejama za rješavanje ključnih izazove našega društva. 'Izuzetno cijenimo Borisa Ljubičića, međutim, naša promišljanja o suvremenim komunikacijama duboko su različita od njegovih', kazao je Bruketa.

Dalje je objasnio da je ovaj vizualni identitet, isprekidani koncentrični krugovi gdje su isprekidani dijelovi pobojani različitim bojama, sukus političkog programa Ive Josipovića da se bez obzira na svjetonazorske podjele, trebamo okupiti oko ključnih izazova našega društva. 'Ovaj znak kaže da je svatko od nas drugačiji, ali smo se okupili oko istoga cilja – to je pravi put', kazao je Bruketa za Jutarnji list.
Na primjedbe da je riječ o plagijatu, Bruketa i Žinić samo su se nasmijali.

Za kraj naglasimo da je tportal prije tjedan dana pitao koliko je koštao taj dizajn, ali nam nisu htjeli reći, a ni u intervjuu Nedjeljnom Jutarnjem Bruketa nije želio reći koliko će zaraditi na ovom intrigantnom dizajnerskom projektu.