Command & Conquer franšiza se vraća u stilu, i to na velika vrata. Iako je teško povjerovati da je prošlo već petnaest godina otkako je prvi Command & Conquer ugledao svjetlo dana, mogli bismo ustvrditi da su njegovi tvorci s tim naslovom definirali cijeli RTS žanr
Kako smo u uvodu rekli, franšiza je na svoj put krenula još sredinom devedesetih, a kako stvari stoje, ne vidimo znakove njezinog posustajanja. Iako je unazad tri godine izlazio po jedan naslov na godišnjoj bazi, i to od Command & Conquer 3: Tiberium Wars i njegovih ekspanzija, pa do njegovog spin-offa Red Alerta. U tom kontekstu Tiberian Twilight ćini se pomalo isforsiran i nepotreban. Dali je serija uistinu došla do određenog zasićenja ili će nam Tiberian Twilight ponuditi nešto novo saznajte u nastavku.
Tiberium Twilight bi trebao zaokružiti i zaključiti sagu Tiberium koju je prvi Command & Conquer još davne 1995 započeo. Radnjom smještenom u 2062. godinu, petnaest godina nakon Tiberium Warsa, toliko vrijedan i dragocjen Tiberium se proširio po površini Zemlje kao gljivice na vlažnom zidu. Posljedica toga su pretpostavke kako će do 2068. godine planeta biti potpuno prekrivena tim važnim resursom i samim time biti nepogodna za ljudski život. Mogućnost ljudskog istrebljenja na noge diže svima nam dragog negativca Kanea koji oformljuje savez te zahtjeva primirje. Naravno, Kane ne bi bio Kane da nema neki skriveni motiv i da je primirje samo maska u prikrivanju njegovih pravih namjera. Nekima takva zamisao nije baš dobro sjela, što je u konačnici dovelo do četvrtog Tiberiumskog rata.
Osim same priče, gameplay u igri je doživio stanovite promjene u odnosu na prethodnike. Sada ćete puno više resursa trošiti na nadograđivanja vojske i stacionarnih objekata nego na njihovu izradu odnosno množenje. Tiberium Twilight će imati i veći naglasak na samoj borbi, umjesto na samoj pripremi za borbu, tj. bildanju vojske kako je to bio slučaj u prijašnjim nastavcima. Kad smo kod prijašnjih nastavaka, u njima su dosad postojale tri frakcije koje su nam se davale na odabir. Tiberium Twilight se ovog puta fokusirao samo na dvije. Global Defense Initiative i Kaneov svima dobro poznati Brotherhood of Nod. Obje grupe će biti moguće nadograđivati i s tri različite klase. Napadom, obranom i logistikom. Svaka od njih ima svoje posebnosti i svaka je zadužena za određene segmente u igri.
U cijelu tu priču oko nadograđivanja dodao se i element iskustva koji ćete skupljati bilo da igrate single-player kampanju ili online. Trošenjem tog iskustva otključavat ćete nove jedinice i građevine. Tvorci igre su napravili sistem po kojem će krivulja učenja i otključavanja biti dosta blaga. Umjesto da vam igra ponudi sve jedinice i građevine odjednom, otključavanje po principu malo pomalo omogućava igraću da polako otkriva sve što igra nudi.
Što se multyplayera tiče, potvrđeno je informacija da će igra istovremeno podržavati čak deset igrača, što je ogromna brojka kada znamo da se radi o RTS-u. Na temelju kvalitete multyplayera, igrači će najvjerojatnije procijeniti hoće li izdvojiti pozamašnu svotu novaca i kupiti ovaj naslov ili ne.
Command & Conquer 4: Tiberium Twilight po svemu sudeći zaokružuje priču i završava jednu debelu knjigu o sagi Tiberium. Lijepo je saznanje da su tvorci za ovaj naslov imali na umu jedino inačicu za PC, što znači manje kompromisa i veći fokus za platformu zbog kojeg je RTS i prvotno napravljen. Naslov bi se trebao pojaviti u ožujku i budite spremni za recenziju čim se dočepamo igre.