DEVET KRUGOVA PAKLA

Dante's Inferno

21.01.2010 u 15:41

Bionic
Reading

Dante's Inferno je naslov koji se bavi ozbiljnom temama kao što su smrt, grijeh, prokletstvo i kazna. Svi ti elementi utkani su igrin gameplay koji nas nekako neodoljivo podsjeća na nešto već viđeno

Prije otprilike sedam stotina godina živio je čovjek pod imenom Dante Alighieri. Genijalni pjesnik i otac talijanskog jezika, kako ga još nazivaju, napisao je jedno od najvažnijih i najznačajnijih literarnih djela u povijesti čovječanstva. Njegova 'Božanstvena komedija' je spoj kršćanske mitologije i biblijskih prispodoba a ujedno je i tematski predložak za novu igru pod nazivom Dante's Inferno.

 

Igra počinje tako da igrač igra u ulozi Dantea koji se mora probiti kroz devet krugova pakla da bi spasio svoju jedinu ljubav Beatrice od kandža zločestog Lucifera. Uf, kako romantično…Nakon što vas tutorial upozna sa inicijalnim elemntima gameplaya kao što su napad i obrana, trebate će te se riješite nekolicine seljaka koji u stvari služe kao pokazna vježba za ono što će uslijediti kasnije. U sljedećoj sceni plaćeni ubojica će vama podlo prići s leđa i zadati vam smrtonosni ubod. Napola mrtav, vaš junak će osjećati kako mu malo po malo život kopni.

 

Kada mu konačno kucne zadnji čas, u sve se uplete Smrt koja ga želi odvesti u pakao zbog svih grijeha koje je počinio. Kako se Dante s tom sudbinom nije složio, borba protiv Smrti je ujedno i prvi okršaj protiv nekog bossa. Nakon kraće borbe Dante ubija svog protivnika pomoću njegove kose, nastavljajući svoj put prema voljenoj Beatrice. To bi ukratko bio početak Danteovog puta do devetog kruga pakla.

 

Dante's Inferno se vrti na 60 sličica po sekundi, a broj neznatno opada jedino kod većih borbi. Kontrole su odlične i nećete imati nikakvih problema naučiti izvoditi udarce i komboe kao i koristiti se raznim magijama. U igru je ubačen i svojevrsni test moralnosti. Pomoću 'Svetog križa' vaše protivnike će te moći ili 'kazniti' ili 'pomilovati'. To otprilike znači da vam je dana mogućnosti izbora na koji način igru želite igrat. Vaš izbor će direktno utjecati na sam igrin gameplay i na skillove koje će vam tada biti na raspolaganju. S obzirom da se radnja odvija u paklu, biti zao odnosno 'kažnjavati' vaše protivnike će biti lakši način završavanja iste. Kao nagradu za sijanje kaosa dobivati će te orbove koje vam služe kako bi unaprijedili snagu vašeg oružja i magija.

 

Mnogi igrači su imali jednu veliku zamjerku na igru u smislu da je Dante's Inferno klon God of Wara. Ta tvrdnja je donekle točna kada pogledamo sličnosti između njihovih priča (grčka mitologija i kršćanstvo), borbe (slično izvođenje i sustav komboa) i još nekih elemenata gameplaya kao što su skupljenje duša, boja mane i healtha. Ali to ne mora biti nužno loše. Ako se igra kvalitetno napravi i ako je ona zabavna za igrače onda u kopiranju nekih elemenata ne vidimo ništa loše. Hoće li Dante's Inferno ispuniti očekivanja saznat ćemo početkom mjeseca veljače, kada bi se ovaj naslov trebao pojaviti u prodaji. Igra će izaći za Xbox360, PS3 i PSP.

 

 

Dante's Inferno

 

 

Dante's Inferno