OSVETNIK I PAS

Dead to Rights: Retribution

30.03.2010 u 16:29

Bionic
Reading

Sjećate li se igre koja je nekada (a i danas to još uvijek jest) bila vrlo popularna, a zvala se Max Payne? Upravo na temelju te igre nastala je hrpa njenih klonova, a prvi Dead to Rights je jedna od takvih. Jedina razlika između ta dva naslova je bila u tome što ste u potonjem za pomoćnika imali svog vjernog psa Shadowa

Pustimo ta vremena na miru i krenimo s upoznavanjem nastavka Dead to Rightsa koji svojom pričom kreće potpuno iz početka, kao da se prvi nastavak nikada ni nije pojavio. Dobro došli natrag u Grant City, grad koji je s vremenom otišao kvragu zahvaljujući opakim likovima i podivljalom kriminalu. Vi igrate u ulozi policajca Jacka, iliti Janka na hrvatskom, koji pokušava očistiti Grant City od nagomilanih gadosti.

 

Prva i najočitija promjena u odnosu na svog prethodnika je očito fokusiranje na borbu prsa o prsa, što je velika promjena za razliku od konstantnog napucavanja koji je bio zastupljen u prethodniku. Sustav borbe omogućava igraču izvođenje razno raznih comboa koji mogu uključivati više protivnika istovremeno. Ako vas okruže, moći ćete se prebaciti na drugog protivnika iako s prvim još niste posve završili, i to na način da ga prvo odgurnete i udaljite od sebe, da biste se potom vratili na prvog kako biste završili započeti posao. Protivnički AI je vrlo dobar, tako da ostali neće mirno stajati i promatrati vas kako mlatite njihovog kolegu, već će vas i oni pokušati napasti ukoliko se za to ukaže prilika. Sve to će vas tjerati da se konstantno prebacujete s jednog na drugog neprijatelja, što borbu čini napetom i dinamičnom.

 

Borbu ćete u nemalom broju slučaja završavati sa sočnim finišerima koji će se razlikovati ovisno o tome koje ste gumbe stiskali prilikom comboa. Zamislite scenu kada Janko sruši protivnika na tlo i zabije mu svoju sačmaricu u lice. Dalje si sami zamišljajte.  

 

Kada već spominjemo sačmarice, treba naglasiti da, iako je naglasak stavljen na borbu prsa o prsa, to ne znači da u igri ne postoji oružje. Naprotiv, koristit ćete razne pištolje i sačmarice koje će vas služiti sve dok vam za njih ne nestane municije. Jedan element gameplaya koji je Dead to Rights kopirao i malčice modificirao je neponovljiv Maxa Payneov Bullet Time. Usporavanje vremena koristit ćete u trenucima kad će okolina biti previše kaotična, a vama će trebati malo više vremena kako biste mogli sagledati situaciju i sukladno tome reagirati.

 

 

Vašeg junaka će vjerno pratiti njegov pas Shadow koji će biti Jackova desna ruka i pomagati mu na razne načine. Shadow će vam koristiti u borbi protiv zlih momaka, ali i kako bi vam donosio oružje. Zanimljivo je da ćete kasnije u igri moći čak i zaigrati sa psom u glavnoj ulozi. U tim trenucima vaša će zadaća biti zaštiti svog gospodara. U ulozi psa promijenit će se i kompletni vizualni dojam, tako da će cijela okolina biti u dvije boje. I to u nijansama crne i plave. Igrajući kao pas, hodat ćete ispred Jacka, a svoje ćete protivnike moći eliminirati tiho i neprimjetno. S druge strane, ako ste pre glasni, privući ćete pozornost drugih, pa ćete u slučaju da se protivnik previše približi Jacku zalajati kako biste mu odvratili pozornost te mu hitrim potezom skočiti za grkljan kako biste ga eliminirali.

 

Kako će svi ti elementi gameplaya funkcionirati u praksi, saznat ćemo krajem travnja, kada bi se igra trebala pojaviti u Europi, i to samo za konzole nove generacije.

 

 

 

Dead to Rights: Retribution