Regionalni info centar za mlade Rijeka – UMKI provodi medijsku online kampanju za mlade povodom izbora za Europski parlamen (25. svibnja 2014.) kako bi istaknuo važnost informiranosti mladih kao preduvjet za aktivno uključivanje mladih i njihovo sudjelovanje u donošenju odluka na nacionalnoj i europskoj razini
Udruga Regionalni info centar za mlade Rijeka - UMKI od 2011. godine djeluje kao Eurodesk multiplikator u suradnji i partnerstvu s Agencijom za mobilnost i programe EU na programu Eurodesk Hrvatska. Eurodesk je besplatni info-servis Europske komisije kojemu je svrha pružiti mladima i svima koji rade s mladima kvalitetne informacije o europskim programima i politikama za mlade, s ciljem promicanja i mobilnosti u svrhu učenja i usavršavanja te što aktivnijeg uključivanja mladih u donošenje odluka.
'U planu za 2014. godinu isplanirali smo niz aktivnosti s ciljem informiranja i uključivanja mladih, a jedan od ključnih događanja koji će obilježiti naš rad u kontekstu Eurodeska u ovoj godini je i izrada promotivne online kampanje namijenjene informiranju mladih o izborima za Europski parlament koji će podići njihovu razinu znanja i poznavanja te uloge Europskog parlamenta općenito kao i u kontekstu donošenja i provedbe politike za mlade koja uvelike utječe i na život mladih u Hrvatskoj, kao članici Europske unije', stoji u priopćenju Udruge.
Razlozi osmišljavanja i realiziranja kampanje kriju se u ovogodišnjim izborima za Europski parlament odnosno veoma niska izlaznost populacije mladih na izbore i uključivanje u proces donošenja odluka o upravljanju Europskim institucijama. 2009. godine čak 65% mladih diljem EU nije izašlo na izbore za Parlament.
'Istraživanje ADDRESSING YOUTH ABSENTEEISM IN EUROPEAN ELECTIONS pokazuje da čak 71% mladih do 24 godine ne sudjeluje u izborima. Ulaskom Hrvatske u EU, punoljetni mladi u Hrvatskoj dobili su pravo glasanja na svim europskim izborima, pa smo, potaknuti rezultatima provedenog istraživa nja, odlučili informirati mlade o procesima donošenja odluka te kako oni mogu u istima aktivno sudjelovati. Ponajviše populaciju od 18 do 25 godina', navodi se dalje u priopćenju.
Za potrebe kampanje, mladi zaposlenici, pripravnici i volonteri Udruge izradili su kratki animirani informativni video namijenjen informiranju mladih o važnost njihova izbora za Europski parlament, osvješćivanja njihova osnovnog demokratskog, građanskog prava ali i odgovornosti te ih pozvati na sudjelovanje u donošenju važnih odluka na europskoj razini putem izbora za Europski palament kao insitucije koja se bavi tekućim, važnim problema građana Europske unije pa tako i Hrvatske. Premijerno prikazivanje videa i lansiranje kampanje upriličeno je na otvorenju Centra za mlade u Poreču, 28. travnja 2014. a danas, 30. travnja u 13 sati, u Rijeci odnosno na svim online kanalima komuniciranja Udruge.
Sve informacije o kampanji 'Dosta ti je kljucanja?', informativni tekst za mlade kao i video možete pronaći na mrežnoj stranici Regionalnog info portala za mlade u podkategoriji Kampanje na poveznici