Za novu generaciju konzumenata i kreativaca, Zooppa je idealna društvena mreža orijentirana isključivo na dobre ideje
Ponekad dobre ideje kao jedini kapital ne mogu stići daleko bez jake podloge, pravog poznanstva, novca, iskustva i mrvicu sreće. Društvene mreže već su mnogo puta pokazale da imaju tendenciju gaziti takva tradicionalna razmišljanja o putu koji vodi do uspjeha. Mnogi kreativci okupljaju se online, povezuju se i razmjenjuju iskustva i ideje. Danas svjedočimo i drastičnim promjenama u svijetu marketinga i oglašavanja u kojem je otvorena komunikacija s korisnicima postala imperativ. Korisnik je u prvome planu, njegovo mišljenje i potrebe, a mnoge tvrtke se na društvenim mrežama povezuju sa svojim postojećim i potencijalnim korisnicima.
Zooppa je upravo takva društvena mreža, utemeljena na principima crowdsourcinga, prikupljanja sredstava od korisnika. Povezuje motivirane profesionalce i amatere iz područja video stvaralaštva, animacije i grafičkog dizajna koji imaju priliku stvarati reklame za razne brendove, a koje su namijenjene novoj generaciji konzumenata.
Zooppa je online zajednica osnovana 2007. u Italiji, a u 2012. bilježi preko 140.000 aktivnih članova koji svakodnevno pridonose svojim kreativnim radom i komentiranjem. U Zooppi su fokusirani na dobre ideje. U ovoj zajednici ne morate brinuti o prijašnjem iskustvu, referencama i sl., ovdje su bitne samo kvalitetne ideje koje imaju šansu biti zapažene i novčano nagrađene. Na čelu Zooppe je Wil Merritt koji je četiri godine bio viši potpredsjednik u tvrtki Corbis Corporation Billa Gatesa, a svoje je iskustvo stekao i u Time-Warneru.
Članovi zajednice imaju priliku sudjelovati u kreiranju reklamnih kampanja za manje poznate brendove, ali i za one svjetske kao što su Google, Diesel, Samsung, Warner Bros... Osim što je ovo prilika da kreativci dokažu svoju sposobnost te tako i zarade, Zooppa je odlična platforma za povezivanje s ljudima iz reklamne industrije, a radove mogu vidjeti korisnici iz cijeloga svijeta.
Natječaji funkcioniraju tako da tvrtke postavljaju opis u kojem navode ključne podatke o proizvodu i kakva kreativna rješenja bi htjele primiti. Ponekad opisi mogu sadržavati i potrebne materijale kao što su fotografije ili logo. U obzir dolaze video radovi, banneri, oglasi za printane i radijske medije – ovisno o potrebama brenda. Postoje dvije vrste nagrade, one žirija i same zajednice.
Tvrtke koje postavljaju natječaje odlučuju o najboljim rješenjima koja se uklapaju u njihovu viziju, a nagrada zajednice Zooppa odlazi na adresu onih rješenja koja su korisnici proglasili najboljima.
Iako je pojam crowdsourcinga skovan tek 2006., postoji još od prve polovice 20. stoljeća, no tek posljednjih nekoliko godina njegova popularnost raste nudeći proizvode i sadržaje koje kreiraju 'ljudi za ljude'. Zooppa je na početku 2012. izbacila preko 200 oglašivačkih kampanja. Spajajući principe crowdsourcinga i dinamiku društvenih mreža te nudeći inovativnu i društveno dostupnu platformu koja spaja profesionalce i amatere s velikim igračima na marketinškom polju, otvara perspektivu za stvaranje nove i drukčije veze konzumenata s brendom.