Fight Night serijal apsolutno je prvo ime u igraćem svijetu kada je u pitanju simulacija ovog plemenitog sporta te bi s novim nastavkom tu poziciju trebao i dodatno učvrstiti
Serijal Fight Night prvi se puta pojavio 2004. godine, a pamtimo ga kao odličnu simulaciju boksa iz više razloga. Prvi je uveo inovativne kontrole koje su za ovakav tip igara od krucijalne važnosti te je svojim trećim i četvrtim nastavkom igra grafički dosta odskakala od sličnih joj naslova, pa je počela služiti kao primjer za grafička dostignuća. Fight Night Round 4 šokirao je sve ljubitelje boksa, ali i one koji to nisu, svojim prekrasnim vizualima, realnom fizikom te odličnim kontrolama zbog kojih smo imali osjećaj lakoće i jednostavnosti prilikom svakog udarca. Iako je Fight Night Round 4 doživio neupitan uspjeh, Fight Night Champion će ga pokušati ne samo nadmašiti, već ga pokušati (boksačkim žargonom) stjerati na konopce te s nekoliko direkata i jednim dobro odmjerenim krošeom poslati na spavanje.
Igračimakoji će se sa ovim serijalom sresti po prvi puta, Fight Night Champion bi trebao zbog lakoće i jednostavnosti samih kontrola vrlo brzo 'sjesti', uz zadržavanje dovoljne kompleksnosti za iskusnije igrače. Kao kuriozitet reći ćemo da će Fight Night Champion biti prva EA-ova sportska igra koja će u dvadeset godina dugoj povijesti ovog izdavača sadržavati oznaku M (mature), što znači da igra ipak nije primjerena za najmlađu publiku.
Jedan od elemenata koji će razlikovati Fight Night Champion od svojih prethodnika je potpuno novi igrin mode prigodno nazvan Champion Mode kroz koji će EA provući i priču o boksaču te o tome kako je teško postati istinski prvak. Naime, na početku igre naći ćete se u boksačkom okršaju, ni manje ni više nego u zatvoru, koji će više sličiti na uličnu borbu nego na profesionalni meč iz razloga jer ćete protivnika udarati golim šakama, a ishod ima zaista krvav epilog. Možda zvuči čudno i pomalo neprikladno za ovakav tip igre, ali ovo više shvatite kao uvod u samu priču i svojevrsni tutorial.
Ako Champion Mode nije baš ono što tražite od jedne simulacije boksa te više volite kreirati i trenirati vlastiti lik, ništa se ne brinite jer je dobri stari Legacy Mode je sada još veći i kompleksniji. Amaterska liga još je teža nego u prethodniku te ćete u njoj doista morati dominirati prije nego postanete profesionalac. Osim što ćete pomoću raznih treninga moći bildati vaše atribute kao što su brada, srce ili izdržljivost, moći će te to učiniti i za svaki vaš pojedini udarac dok ne dođete do maksimalnog dvadesetog levela. Što imate veći level, to su vaši udarci jači, brži i precizniji te su šanse da protivnika pošaljete na pod mnogo veće.
Kontrole su donekle promijenjene u odnose na prošli nastavak a hoće li biti bolje i intuitivnije od prijašnjih, nismo baš sto posto sigurni. I dalje ćete udarce izvoditi pomoću desnog analognog sticka, ali više neće biti potrebno rotirati isti kako biste udarili kroše, već ćete to raditi jednostavnim pokretom u stranu. Primjerice, za desni aperkat pomaknut ćete gljivu dolje desno, a za lijevi dolje lijevo. Doslovno. Blokade su također doživjele promjenu te više neće biti potrebno brinuti se koji dio tijela zaštiti od napada, već će dovoljno biti samo stisnuti tipku za blokadu, a vaš će boksač sve ostalo odraditi automatski. Moramo priznati da nam se ovakav sustav kontrola baš i ne sviđa te, ako vam udaranje i blokiranje izgleda mnogo lakše izvesti no u četvorci, to je vrlo vjerojatno zato što to tako i jest!
Fight Night Champion uključivat će otprilike 60 boraca uključujući, naravno, i neke od najvećih. Muhammad Ali, Mike Tyson, Vladimir Klichko, David Haye, Oscar de la Hoya, Evander Holyfield i drugi samo su neki od velikana ovog sporta s kojima ćemo imati priliku ukrstiti šake. Moramo spomenuti i vrhunsku grafiku i vizuale koji izgledaju bolje od prošlog naslova, što nije lako budući da četvorka i dan danas izgleda odlično. Novost je i što će po prvi puta u ringu osim dva borca stajati i sudac koji, nadamo se, neće previše smetati samim boksačima.
Fight Night Champion bi se trebao pojaviti prvog ožujka ove godine, i to samo za konzole nove generacije.