Nova cesta oko Omiša prolazi kroz litice koje tvore kanjon Cetine, tako da je nad rijekom vitki most koji s obje strane ulazi u tunele
Grad Omiš smješten je na uskom pojasu između kopna i planina, uz ušće Cetine, u kojemu nema prostora za novu cestu, stoga obilaznica prolazi kroz planine, na visini od 70 metara nad morem, piše Dalmacija danas.
Širina kanjona na mjestu prijelaza iznosi 140 metara s izuzetno strmim liticama, nagiba i do 1:5, pa je sam most na oba kraja smješten u portale prilaznih tunela Omiš i Komorjak.
Mjerodavna državna tijela zabranila su izgradnju ceste koja bi narušila vizuru ili devastirala kanjon Cetine, pa je najpogodnijim ocijenjen čelični gredni most koji se s obje strane izvodi iz tunela.
Nosivi sklopivi most ima tri raspona od kojih su dva skrivena u prilazima tunela. Prometna površina na mostu sastoji se od dva vozna traka širine 3,25 metara, dva rubna traka širine po 30 centimetara te dvije servisne staze širine po 75 centimetara.
Ukupni utrošak čelika za izradu rasponskog sklopa iznosi 1.150 tona, što daje prosječni utrošak od 497 kg/m2 površine mosta. Na jednom kraju mosta ugrađuje se uređaj – prijenosnik udara koji omogućava polagane uzdužne pomake rasponskog sklopa (kada se most izdulji ili skrati zbog promjene temperature), a u slučaju naglih pomaka kakvi nastaju kod potresa predstavlja uzdužno nepomičnu točku, odnosno prenosi silu u stijenu.
Pješačke staze na mostu nisu namijenjene pješačkom prometu, osim kao servisne staze za obilazak ovlaštenim osobama. Ograda mosta je projektirana s ispunom od prozirnih ploča s efektom mutnog stakla radi postizanja što boljeg svjetlosnog efekta u kombinaciji s rasvjetom smještenoj u rukohvat ograde.
Omiška obilaznica jedna je od najvećih infrastrukturnih objekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, vrijednosti od 180 milijuna kuna.
Dovršetkom gradnje dvaju tunela i spajanjem mosta preko Cetine, dio obilaznice Omiša će se privremeno priključiti na državnu cestu kroz tunel Komorjak sjever.