Gradonačelnik Karlovca Damir Mandić (HDZ) na tiskovnoj je konferenciji u ponedjeljak rekao da se procjenjuje kako će zbog porezne reforme gradski proračun izgubiti četiri milijuna eura prihoda
Dodao je da je gradska uprava napravila analizu. "Vidjet ćemo kako će izgledati odluka o lokalnim porezima. Izazov nam je kako zadržati postojeću razinu usluga. Sigurno nećemo odustati od besplatnih radnih bilježnica. Nedavno smo uvećali radna prava odgajateljicama u vrtićima. Očekujem da ćemo do Dana grada imati jasne korake koje ćemo poduzimati od 1. siječnja 2024. Vjerojatno ćemo u narednih desetak dana odraditi sastanke s Hrvatskom obrtničkom komorom i Hrvatskom gospodarskom komorom na kojima ćemo ih izvijestiti o planovima", rekao je gradonačelnik Mandić.
Predviđa se da će Gradsko vijeće Karlovca izmijeniti sastav Gradskog povjerenstva za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, a Mandićeva zamjenica Ivana Fočić je objasnila da je namjera da pročelnicu Upravnog odjela za imovinskopravne poslove i upravljanje imovinom Grada Karlovca Tatjanu Gojak kao članicu tog tijela zamijeni voditeljica Odsjeka za imovinskopravne poslove Slađana Fumić.
Fočić je to nazvala tehničkom promjenom i izvijestila da je Karlovačka županija donijela rješenje o imenovanju stručnih timova koji će djelovati na terenu, što kraće i što kvalitetnije popisivati štetu nastalu za svibanjskih poplava.
"Formirano je 18 timova, a 12 će raditi procjenu štete za fizičke, šest za pravne osobe. Do 20. srpnja moramo sve još jednom unijeti u Registar šteta pri Ministarstvu financija Republike Hrvatske i napraviti konačni obračun šteta. Preliminarne procjene su da su zadovoljeni uvjeti za proglašenje prirodne nepogode i da je šteta veća od sedam milijuna eura", rekla je I. Fočić i dodala da je najmanje 40 osoba uključeno u taj proces.
Početkom lipnja je županija proglasila prirodnu nepogodu za Karlovac, Ogulin, Josipdol i Tounj, nakon čega su uslijedile prijave pojedinačnih šteta.
"Odradili smo sve u roku. Do petka su se zaprimali zahtjevi i radio unos. Do sada smo zaprimili 313 zahtjeva za fizičke i 96 za pravne osobe. Uvelike se radi o prometnicama, što je u nadležnosti Grada Karlovca i tvrtki u njegovom vlasništvu", rekla je dogradonačelnica.