reakcija na plakate snv-a

Škoro: 'Hrvati i Srbi bolje bi se razumjeli da Pupovac od svega ne radi etnobiznis'

05.12.2019 u 16:54

Bionic
Reading

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro je na Facebooku reagirao na kampanju Srpskog narodnog vijeća (SNV) u sklopu koje su osvanuli plakati napisali na ćirilicu

Škorinu objavu prenosimo u cjelosti.

'DA SE RAZUMIJEMO

Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost,' napisao je Škoro.

Srpsko narodno vijeće (SNV) u listopadu je krenulo s kampanjom 'Da se bolje razumijemo' čiji je cilj skinuti stigmu sa ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski narod.

Sad su se tom kampanjom odlučiti "uključiti" u predsjedničku kampanju.