Stražnjica misice Jelene Glišić u službenom spotu Hrvatske turističke zajednice na noge je dignula i premijerku Jadranku Kosor, kao i niz ženskih udruga. No ljepote zemlje ženskim je oblinama reklamirala i Turska, a izraelski službeni turistički spotovi imaju daleko najveću količinu stražnjica i grudi po minuti
Čuvateljice ženskih prava kažu da ženska stražnjica ne spada u ljepote Hrvatske iako je većina stranaca, osim prekrasnom prirodom, kod nas očarana i ljepotom Hrvatica. Autori spota koji je naljutio premijerku Kosor, doduše, mogli su umjesto stražnjice Jelene Glišić u prvi plan ipak staviti njezino lice.
Sve nama konkurentske zemlje u službenim spotovima koriste žensku ljepotu. Neki s više ukusa, a neki, poput naše Hrvatske turističke zajednice, s nešto manje. Najeksplicitniji su - Izraelci. U spotu se pojavljuju tri atraktivne djevojke koje u minijaturnim kupaćim kostimima u 'slow motionu' trče plažom dok jedna se jedna od njih značajno sagiba po lopticu ispred dvojice turista, koji su 'očarani ljepotama Izraela'. Slogan 'nije čudno da je zovu Sveta zemlja' nakon reklame bazirane na ženskim oblinama dodatno naglašava seksualnu poruku turističkog spota.
No u 'Svetoj zemlji' idu još dalje. Turistički spot za Izrael namijenjen kanadskom tržištu koristi se aluzijama na oralni seks.
U promo spotovima Crne Gore, Cipra, Albanije, Turske i Grčke ženski se atributi pojavljuju u manjoj mjeri nego u izraelskom spotu, a bez golotinje prošla je jedino Italija.
Stoga ostaje pitanje, ako želimo u svemu biti kao i naši razvijeniji konkurenti, zašto jedino u Hrvatskoj sama premijerka intervenira u odluke autora spota? Uostalom, naš se spot od ostalih razlikuje jedino po znatno lošijoj produkciji i - manje ženskih oblina.
Uz novih tisuću nezaposlenih u posljednjih mjesec dana, čini se da je jednostavnije javnosti bacati prašinu u oči i raspredati o jednoj stražnjici, nego o ljudima koji svakodnevno gube posao.
HRVATSKA
CRNA GORA
GRČKA
CIPAR
TURSKA
ALBANIJA
ITALIJA