Hrvatska je danas u sklopu turističkog sajma f.re.e u Muenchenu, na kojemu je zemlja partner, održala konferenciju za njemačke medije na kojoj je predstavljena njena turistička ponuda te prednosti za dolaske bavarskih i njemačkih turista kojih u ovoj i idućim godinama očekuje više nego ih je bilo do sada
Hrvatsku ponudu pred 50-ak njemačkih novinara, koji su svi bili u Hrvatskoj, predstavio je direktor predstavništa Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj Mato Radić, naglasivši blizinu Bavarske Hrvatskoj i dobru prometnu povezanost, ali i raznolikost ponude i sadržaja za turiste tijekom cijele godine koja se temelji na prirodnim ljepotama, kulturnoj baštini, gatro i eno ponudi te drugom.
Od 17 njemačkih aerodroma, preko kojih se može doći u Hrvatsku, s njih 10 ove godine idu direktni letovi, kazao je Radić dodajući da je Hrvatska s bilo kojim prijevozom lako dostupna te time osim za ljetni odmor idealna i za 'city break', vikend i druge kratke odmore.
Na tek nekoliko pitanja njemačkih novinara uz Radiće je odgovara i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić koja im se i zahvalila na suradnji ističući i kako je ulaskom u EU Hrvatska i formalno postala članicom EU tržišta.
Pitanja su bila o prijevozu hidroavionima iz Splita do otoka Hvara i Brača, za što je rečeno da još nije do kraja dogovoreno, dok je za cijene u marinama i lukama Matešić kazala da se to mijenja sezonski te da informacije o tome mogu dobiti i na sajmu f.re.e u sklopu nautičkog predstavljanja Hrvatske.
Konferenciji se pred kraj pridružio i ministar turizma Darko Lorencin, koji je došao sa sastanka s bavarskom ministricom gospodarstva Ilse Eigner, te je njemačkim novinarima poručio da Hrvatska radi na novim proizvodima i upravljanju destinacijama s ciljem povećanja kvalitete i atraktivnosti za turiste.
Rekao je i da je Njemačka, pa i Bavarska glavno hrvatsko tržište s kojeg se svake godine bilježi rast koji će se, kako se nada, nastaviti.
Za hrvatski turizam gosti iz Njemačke na prvom su mjestu po dolascima i noćenjima, u 2013. godini bilo ih je više od 1,9 milijuna, što je porast za 4,3 posto u odnosu na godinu prije, a sa 14,4 milijuna noćenja ostvarili su porast od 3,5 posto. Na turiste iz Njemačke otpada gotovo četvrtina ili 24,2 posto od ukupnih noćenja stranih gostiju u Hrvatskoj prošle godine.